Ik ben opzoek naar polo rijders die achteraf net als ik originele xenon hebben ingebouwd of laten doen.
Ik heb een crosspolo van het jaar 2014.
Dit moet geen verschil zijn als een normale polo (geen bluemotion)
Toen ik de auto afgeleverd kreeg zaten hier gewone h7 halogeen koplampen in.
Met dimlichten als dagrijverlichting.
Achterlichten en kentekenplaatverlichting branden gewoon mee.
Nu heb ik een setje nieuwe xenon koplampen gekocht met een kabelsetje die je tussen de koplamp en de kabelboom van de auto klikt.
Werkt opzich goed maar........
Zodra de contact uit staat doen mijn grootlichten het niet.
Opzich niet erg maar nu komt het lastige.
Zodra de contact aan staat branden alle lichten van de auto op stand 0:
Dimlichten voor, led dagrijverlichting in de koplampen, achterlichten, kenteken verlichting.
Ik krijg dit met geen enkele mogelijkheid zover dat enkelt mijn led lampen branden en voor de rest alles uit.
Ja lukt wel maar met een grote nadeel.
Zodra ik 2 kabels uit de stekker blok haal achter de verlichtingschakelaar dan bereik ik mijn doel, alleen dan werkt mijn grootlicht alleen nog maar in stand 2 voor de rest niet meer.
Hoe hebben jullie dit verhaal? Of wat hebben jullie gedaan o laten doen om het werkend te krijgen?
Hoop dat ik het goed uitgelegd heb.
Dank jullie allemaal alvast voor het meedenken!!!!!
Ik heb een crosspolo van het jaar 2014.
Dit moet geen verschil zijn als een normale polo (geen bluemotion)
Toen ik de auto afgeleverd kreeg zaten hier gewone h7 halogeen koplampen in.
Met dimlichten als dagrijverlichting.
Achterlichten en kentekenplaatverlichting branden gewoon mee.
Nu heb ik een setje nieuwe xenon koplampen gekocht met een kabelsetje die je tussen de koplamp en de kabelboom van de auto klikt.
Werkt opzich goed maar........
Zodra de contact uit staat doen mijn grootlichten het niet.
Opzich niet erg maar nu komt het lastige.
Zodra de contact aan staat branden alle lichten van de auto op stand 0:
Dimlichten voor, led dagrijverlichting in de koplampen, achterlichten, kenteken verlichting.
Ik krijg dit met geen enkele mogelijkheid zover dat enkelt mijn led lampen branden en voor de rest alles uit.
Ja lukt wel maar met een grote nadeel.
Zodra ik 2 kabels uit de stekker blok haal achter de verlichtingschakelaar dan bereik ik mijn doel, alleen dan werkt mijn grootlicht alleen nog maar in stand 2 voor de rest niet meer.
Hoe hebben jullie dit verhaal? Of wat hebben jullie gedaan o laten doen om het werkend te krijgen?
Hoop dat ik het goed uitgelegd heb.
Dank jullie allemaal alvast voor het meedenken!!!!!