opzoek naar een vcds voor het aanpassen van de auto

allereerst fijne zondag
autophix-vag-007-voor-vw-audi-seat-skoda-autophix-vag007-auto-diagnose-scanner-voor-auto-foutcode-main.jpg

ik ben opzoek naar een goedkoop vcds stekker met schermpje zoals deze dat ik zelf dingen kan aanpassen zoals bochtverlichting
welke hebben jullie of adviseer jullie vcds want ik weet namelijk niet zekers als je auto kan uitlezen dat je dan ook dingen kan aanpassen of dat alleen uitlezen is

ik was zelf even aan het kijken kwam ik op deze van 70 euro
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 75PK 
Obdeleven is een soort vcds op je mobiel. Kost even wat tijd om alles door te hebben, maar je hebt kant en klaar modificaties die je met credits activeert en je kan long coding doen net als in vcds en je hebt live data.

dank je wel als ik met die credits bepaalde functies heb gekocht ik zal eventueel andere polo 6r willen uitlezen en dingen willen aanpassen moet ik dan weer met credits dingen activeren?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 75PK 
allereerst fijne zondag
autophix-vag-007-voor-vw-audi-seat-skoda-autophix-vag007-auto-diagnose-scanner-voor-auto-foutcode-main.jpg

ik ben opzoek naar een goedkoop vcds stekker met schermpje zoals deze dat ik zelf dingen kan aanpassen zoals bochtverlichting
welke hebben jullie of adviseer jullie vcds want ik weet namelijk niet zekers als je auto kan uitlezen dat je dan ook dingen kan aanpassen of dat alleen uitlezen is

ik was zelf even aan het kijken kwam ik op deze van 70 euro
Met zulke kastjes kun je geen aanpassingen doen!
Gewoon de rondkijken of je iemand in de buurt kan vinden met vcds. Of Ali kopen!
Obd eleven optie!
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Ik heb det bovenstaande kastje van Ali idd voor 30 euro ofzo. Buiten foutcodes lezen en resetten kan je niets aanpassen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
dank je wel als ik met die credits bepaalde functies heb gekocht ik zal eventueel andere polo 6r willen uitlezen en dingen willen aanpassen moet ik dan weer met credits dingen activeren?


Je kan op meerdere auto's aanpassingen doen, niet alleen op je eigen auto. Credits krijg per 5 gratis per dag dmv reclame kijken, doe ik altijd in me pauze, of je kan ze kopen. Via long coding geldt dat credit gebeuren niet.
 
Je kan op meerdere auto's aanpassingen doen, niet alleen op je eigen auto. Credits krijg per 5 gratis per dag dmv reclame kijken, doe ik altijd in me pauze, of je kan ze kopen. Via long coding geldt dat credit gebeuren niet.
Als je longcoding wilt gebruiken moet je wel de pro versie hebben, anders kan je geen longcoding gebruiken. Ben zelf zeer tevreden over OBDeleven.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140pk 7DSG 
China kabels zijn voor eigen risico er zijn er al meer dingen mee op zijn kop gezegd.

Bocht verlichting kan alleen als je de lampunits hebt met Bocht verlichting en is niet standaard.

Obde is een aardig betrouwbare module maar helaas ook niet altijd probleemloos. Maar voordeel ermee is dat je wel weer terug kan kost je alleen wel weer extra credits als je het via de ons click functies doet.[emoji3]

Voor alle verlagingen bent U welkom in Breda www.vcds-coding.nl Voor al je aanpassingen en coderingen Whatsapp/Tel +31 6 15228709
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!