orginele xenon koplampen met led op een polo bm

Barry zei:
@Kojak

Het is ook geen kritiek...ik vertaalde het alleen zoals ik het begrepen had.
Ik moet nog gaan wintersporten.....xenonlampen passen niet in dat budget hahahah

Maar om even on-topic te blijven.. HET STAAT SUPER MAN! zeker ook een zee van licht ? ! :idea: :mrgreen:[/





Thx


Geen probleem
 
kojak zei:
KYC zei:
waren de kabels duur?

wat waren je inbouwkosten dan?

Adresje waar je het gedaan hebt?


ik was voor die kabels ongeveer 350 euro kwijt en voor inbouw 250 euro

ik heb het in ridderkerk laten inbouwen kabels heb ik via hem besteld

Beste Kojak,

Ik heb de rest van de posts gelezen in dit topic, maar ik kan nergens vinden bij welk adres jij precies dit hebt laten toen, ik kan ook niet vinden hoe duur de xenon units zijn die jij hebt laten inbouwen.

Zou jij in een post aan kunnen geven wat dit gaat kosten etc?? zou fijn zijn, dan kan ik en andere mensen het ook lezen en dit mooie spul regelen want zoals zo velen wil ik en andere dit hebben.

Tevens de vraag, zijn die xenon units origineel VW units? of nagemaakte units die er op lijken??

Super thanks voor je hulp!!
 
PRIdEVisions zei:
Momo zei:
@ Kojak.

Welke bedrijf kan ik dit laten doen.

En kan je die unit ook daar komen.

En wat was je in totaal kwijt?

Ziet er erg erg mooi uit.

Goed gedaan!!


lees jij wel iets als jij post ?
alle vragen zijn al beantwoord in dit topic.

Beste Pridevisions,

Ummm volgens mij heeft die meneer het goed gelezen. Ik heb alle posts doorgelezen in dit topic en ik zie nergens terug komen bij welk bedrijf hij het heeft laten doen behalve dat het bij een bedrijf in ridderkerk is, ik zie nergens of die units ook gekocht zijn bij dit bedrijf en hoe duur deze waren, tevens zie ik dan dus ook nergens naar voren komen hoe duur deze hele klus samen is.

Dat zou ik zelf ook wel willen weten. Dus voordat je nou iets posts ala, "lees jij wel eens iets" zou ik dat als ik u was zelf ook doen.
 
Ger zei:
kom op we maken allemaal wel eens een foutje we zijn hier voor de gezelligheid en voor elkaar te helpen ;)


groeten ger

Je hebt gelijk Ger!

Jammer alleen dat we de info nog niet hebben die we graag zouden willen hebben om ook originele xenon in te laten bouwen. Ben echt benieuwd wel bedrijf dat is waar kojak het heeft laten doen.
 
kojak zei:
Beste formers,

ik heb tot nu toe alleen maar pb ontvangen met vragen over xenonkoplampen
ik heb ze allemaal beantwoord met min punten en + punten

ik ga geen bredrijf promoten als alles niet goed is

Beste kojak

Was of is er iets niet goed dan of niet goed gegaan?? Ik zou anders graag een pb van je ontvangen met de gegevens van dit bedrijf want ik wil het ook echt graag laten doen.
 
Goedemiddag,

Ik heb voor mijn orginele xenonkoplampen
650 euro betaald (je hebt ze op marktplaats tussen 650 en 750 euro )
Om ze te kunnen aansluiten heb je een speciale kabelset
Nodig daar betaal je 350 euro voor deze heb je nodig
Ivm je hoogteregelling
En voor inbouwen en inleren heb ik 250 euro betaald

Totaal 1250 euro

Enigste min punt is dat je geen grootlicht
Als je lichtten uitstaat

Voor de rest is het super

Ik ze door procar in Ridderkerk laten doen

Hij heeft alles op voorraad je kan eventueel
Zijn advertentie vinden op marktplaats

Op zijn advertentie kan je mijn bm zien

Ik weet niet uit welke gedeelte uit het land kont anders kon je langs rijden om het te bezichtigen

En je bent je auto rond 1,5 dag kwijt
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!