Originele 15" VW Polo Bluemotion velgen (Groenland) met winterbanden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originele 15" Polo Bluemotion velgen (Groenland) met winterbanden.

Velgen

15" Groenland velgen (origineel VW),
6J15
5x100
ET 38
Naaf 57,1

image.jpg

Banden

15" Tyfoon Eurosnow winterbanden
185/60 R15
2 banden met 6mm en 2x met 5,5mm

Past op Volkswagen Polo, Seat Ibiza, Skoda Fabia en andere merken.

De hele set is in nieuwstaat en heeft geen beschadigingen!

Vraagprijs €325

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben je nu de laatste tijd alleen maar advertenties aan het afkraken ipv serieus op zoek..?
Ondanks het profiel kunnen de banden er conditioneel nog heel goed zijn. En hij is gewoon eerlijk over de aantal mm's.
Dus niet reageren als je geen interesse hebt.

Ontopic en succes met de verkoop!

Thanks, ik had het niet beter kunnen verwoorden ;)
Vanavond komt er iemand kijken, dus waarschijnlijk verkocht! (post nog wel even als ze echt verkocht zijn)

Ben je nu de laatste tijd alleen maar advertenties aan het afkraken ipv serieus op zoek..?
Ondanks het profiel kunnen de banden er conditioneel nog heel goed zijn. En hij is gewoon eerlijk over de aantal mm's.
Dus niet reageren als je geen interesse hebt.

Ontopic en succes met de verkoop!

Je hoeft niet zo aangebrand te reageren als iemand kanttekeningen plaatst bij advertenties. Ik heb gewoon een ander idee van 'nieuwstaat' ... mag dat??
Dat de velgen in nieuwstaat zijn geloof ik direct. Bij de banden heb ik daar andere ideeën bij.

Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 90 PK 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!