OZ velgen onder een polo 6r r-line

Markie01

Nieuw lid
Beste leden,

Eerst zou ik me zelf even voorstellen, ik ben mark 20 jaar oud en kom uit de regio Utrecht. Zelf rij ik een VW polo 6r R-line uit 2012, ondertussen ook stage 1 en rijdt super.

Graag zou ik t.z.t OZ velgen onder mijn polo willen en dan 18 inch. "ik weet niet welke soort velgen''. Alleen hoe zit het kwa afmetingen van de velg en banden zoals et waarde etc.

Als mensen andere soort velgen hebben, een foto mag altijd.

Zijn hier mensen met een voorbeelden of ideeën? "ander velgen of opties''

Bedankt alvast

Bijlagen

• polo auto.jpg
    polo auto.jpg
    486 KB · Weergaven: 33
Laatst bewerkt:
Polo  6r 
Welkom Mark op dit forum. OZ heeft heel veel verschillende velgen, het ligt aan je voorkeur. Mijn zoon heeft ook OZ velgen onder zijn 2018 Polo GTI en ik moet je zeggen dat ik er niet echt weg van ben.Nurnburgring dennis GTI bewerkt.png

Volkswagen  Polo 
Beste leden,

Eerst zou ik me zelf even voorstellen, ik ben mark 20 jaar oud en kom uit de regio Utrecht. Zelf rij ik een VW polo 6r R-line uit 2012, ondertussen ook stage 1 en rijdt super.

Graag zou ik t.z.t OZ velgen onder mijn polo willen en dan 18 inch. "ik weet niet welke soort velgen''. Alleen hoe zit het kwa afmetingen van de velg en banden zoals et waarde etc.

Als mensen andere soort velgen hebben, een foto mag altijd.

Zijn hier mensen met een voorbeelden of ideeën? "ander velgen of opties''

Bedankt alvast
Welkom!
Ik heb ook OZ velgen op mijn polo uit 2012. Staat hem heel goed naar mijn mening. Mijn velgen maat is 17x7,5.
Zijn dan 17 inch en breedte is 7,5J. ET waarde is overigens 35. De voor wielen lopen dan een beetje aan mij het inveren als je 215/40 r17 banden maat gebruikt.

Bijlagen

• 20250222_165017.jpg
    20250222_165017.jpg
    708.8 KB · Weergaven: 22
  • 20250209_162542.jpg
    20250209_162542.jpg
    1 MB · Weergaven: 22
Volkswagen  Polo 6r 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!