Passagier airbag

Vraagje, we hebben een kleine op komst en nu kom ik er achter dat de airbag aan de passagierskant 75952AFC-8EC3-47DB-B3EE-AD4EA4C92E47.jpeg niet uit kan. Blijkbaar is die optie op deze polo toen niet besteld.

heb ik ff in vagcom gekeken, en daar lijkt het wel te kunnen. Maar wil dit wel zeker weten.. Kan iemand dit bevestigen?Zie foto.
 
Volkswagen  Polo 6R Bluemotion  1.2tdi 75pk 
Ik denk idd ook dat je dan een airbag error krijgt op je teller. Deze error krijg je niet als je de airbag ook fysiek afkoppeld.

Maar zou eerst proberen met alleen de codering, afkoppelen kan altijd nog.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16v CGGB 
Bedankt, ga ik eens doorlezen. Lampje op dashboard vind ik niet erg.. maar wil 100% zeker zijn dat hij niet af gaat.. al hoop ik dat uiteraard niet nodig te hebben.

ik was niet van plan nog de hele airbagunit te gaan vervangen, dan moet hij maar achterin. De polo is al ruim over de 5 ton.
 
Volkswagen  Polo 6R Bluemotion  1.2tdi 75pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!