PDC voor Polo 6c Retrofit

Poloberijders,

Heeft hier iemand PDC achteraf geinstalleerd voor Polo 6C. Zo ja, is het nodig om je BCM te veranderen of kan je dit op een andere manier oplossen. Ik heb momenteel een kale Polo 6C en wil graag PDC installeren. Afgelopen weekend is het me gelukt om RCD330 goed werkend te krijgen met camera, nu wil ik graag ook PDC installeren. Ik heb al gezien dat er topics zijn polo 6R maar vraag mij af of dit ook op hetzelfde wijze gaat werken voor Polo 6C aangezien het op een andere platform werkt(MQB ipv PQ).
 
Volkswagen  POLO 6C  1.4 
uit voorgaand bericht is op te merken dat hij wilt weten of zijn bcm pdc ondersteund niet waar men het kan kopen

gr jos
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: VM407
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!