Pilot Pro Line

Aguero zei:
Nice, ik wist niet dat deze dingen bestonden.
Ik vind de andere kabel ook vervelend vanwege de hitte.
Met perfect bedoel je geen knipperende lampen + storing dashboard?

Vandaag ook naar de VW dealer geweest voor het afstellen van de koplampen. Hele gezeik dat de lichtbeeld zeer slecht is en dat het niet kon worden afgesteld. :?:
Toen naar een (erkende) garage geweest, ze zeiden dat de koplampen al goed zijn.
Ter controle nog naar 2 andere garages geweest en ja hoor geen probleem.....

neen, geen flikkerende lampen of storingen ;) (+het grote voordeel is dat het niet warm word, direct plug and play.)
 
Ik heb ook altijd pech....

Nu brandt mijn linker dimlicht niet meer....
Dacht dat de lamp/ballast kapot was, dus ff wissele met de set van de rechterkoplamp. Geen effect, Linker dimlicht brandt nog steeds niet.

Nu zei mijn buurman: Zekering doorgebrand. Ja hoor, zekering vervangen (nr.59), maar xenonlamp brandt nog steeds niet. (nieuwe zekering is niet doorgebrand)

Iemand nog andere ideeen of tips?
 
Even een gewone halogeenlamp proberen in de koplamp die niet meer brandt.
Als je een Bluemotion hebt worden de lampen via het centrale regelapparaat aangestuurd. Niet te hopen dat die een tik heeft gehad.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!