Plastic onderdelen R-Line hoogglans zwart spuiten

Hallo allemaal,

Ik ben in bezit van een Polo 6r R-line uit 2013. Nu wil ik graag de plastic bumperdelen hoogglans zwart laten spuiten, zowel voor als achter. Op het forum heb ik gezien dat een aantal van jullie dit al hadden gedaan en dit zag er wel super gaaf uit. Ik kon alleen niks vinden over waar jullie dit hebben laten doen en wat voor prijs te verwachten is.

Ik heb dus contact gehad met een spuiter in de omgeving. Hij geeft aan dat hier heel veel werk in zit omdat de onderdelen allemaal in de spuitplamuur moeten en dan afgeschuurd moeten worden. Ook geeft hij aan dat dit soort delen vaak ingevet zijn door dealers en handelaars. Wat er dan nooit meer helemaal uit zou komen en er voor kan zorgen dat de lak op den duur los gaat zitten.

Nu is mijn vraag voor de mensen die dit al wel hebben laten spuiten of jullie ervaringen hebben met goede spuiters. En wellicht daarbij de bijkomende kosten.
Daarnaast, tot in hoeverre is het een ding dat de lak los zou gaan zitten door middel van het invetten door dealers?

Alvast bedankt!

Gr Thijs
 
Volkswagen  Polo 6r R-Line  1.2 TSI 140 PK Stage 1 
Je kan dezelfde kapjes (voor) ook bij de dealer bestellen, die zijn origineel verkrijgbaar aangezien de 6C R Line geleverd is met hoogglans zwart voor. Achter moet je wel laten spuiten
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Ah super, dan zal ik wel even op zoek naar de 6c kapjes en voor de frontlip en diffuser zal ik dan wel gewoon een goede spuiter op zoeken. Bedankt voor de info!
 
Volkswagen  Polo 6r R-Line  1.2 TSI 140 PK Stage 1 
Nog een kort vraagje m.b.t. de 6C delen. Ik had een prijsopgave gekregen, maar ze geven aan dat dit niet bij mijn auto hoort dus niet zou passen. Kan dus ook niet retour mocht dit niet passen.
Dus wou even zeker weten dat ik de juiste onderdeelnummers heb :)

6C0853677J 041
6C0853665F 041
6C0853666F 041

Bovenstaande onderdeelnummers had ik zelf gevonden namelijk voor de ondergrill.
 
Volkswagen  Polo 6r R-Line  1.2 TSI 140 PK Stage 1 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!