Polo 1.2 TDI bluemotion Storing

Nasiha

Nieuw lid
IMG_0335.PNG Ten eerste bedankt voor het toevoegen.
Ik heb pas 2 weken een Polo 1.2 TDI blm gekocht, maar nu geeft hij aan NOETIG MOTOR LAUF.
Ik heb het opgezocht, maar wordt er niet wijzer van. Voor de rest branden geen lichtjes of zo.

Heeft iemand dit gehad en kan iemand mij vertellen wat ik kan doen om het te verhelpen

Mijn dank.

Polo 1.2. TSU bluemotion  Bluemotion 
Weet iemand wat meer, behalve dat het paniek is. Dat is het inderdaad. Irmand ervaring ermee?

Dank je wel LoneFlacon, maar hij geeft het soms aan als ik een hele stuk heb gereden

Er zijn veel zaken die gemeten worden en waarop het systeem bepaalt of het stop-systeem gebruikt kan worden. Zeker in de winter gebeurt het veel vaker, dat het stop systeem niet wordt ingeschakeld. Vaak en je al een kwartier onderweg voordat eerste keer motor uitkan. Ik heb zelf een rit waarop ik veel stops moet maken. 60 stops op 80kilometer....en dan werkt het systeem vrijwel nooit.

VW  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!