POLO 1.2 TDI koelvloeistof temperatuur meter radiator uitgang onjuist?

Hi crew members,

Ik zit met het volgende.

Heb een polo 1.2 tdi uit 2011
Last van hoogverbruik ook. (580 km volle tank)

Maar nu ging ik dus een tijdje live data lezen, kwam tot de verbazing op het onderstaande.
Nu weet ik dus niet of het klopt. Heeft iemand hier ervaring mee?

IMG_1514.jpg

Zoals je kunt zien is de werkelijke waarde 35 graden.
de voorgestelde waarde is dus 90 graden.
Auto temperatuur is netjes op 90 graden.

wie o wie kan mij verder adviseren?
Alvast mijn dank.

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R 
A
Hoort die bij werk. Waarde of voorg. Waarde?
als ik het screenshot zo lees, is dit de werk. waarde. Dit zou inderdaad betekenen dat de sensor de verkeerde waarde doorgeeft, of dat er een probleem zit in de bedrading daar naar toe.

Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk| 
A

als ik het screenshot zo lees, is dit de werk. waarde. Dit zou inderdaad betekenen dat de sensor de verkeerde waarde doorgeeft, of dat er een probleem zit in de bedrading daar naar toe.
Hi Catunambu,

Ja klopt, echter alleen wanneer ik een tijdje rond rij komen ze allemaal op 90 a 91 graden heel vreemd allemaal :P
Bedankt voor je bericht

Volkswagen  Polo 6R 
als je een tijdje rond rijd komen ze wel allemaal op temperatuur? das dan wel logisch ;) dan warmt je koelsysteem op ;) Als dus alle sensoren netjes op 90 graden uitkomen na 20min rijden, is er niks aan de hand.

Wat is de kmstand van je auto? En kan je via jou uitleestool ook het asgehalte van je roetfilter opvragen? De kans is dat je auto veel regenereerd door een "verstopt" roetfilter.

Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk| 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!