POLO 1.2 TSI Highline 140 pk JD tuned :: 2010 Volkswagen Polo 1,2 TSI

Heb je ook nog geinformeerd hoe het zit met garantie etc.? Ik zit nog te twijfelen...maar vraag me af of het 1.2-tje het wel trekt zo'n vermogenstoename..aandrijving...remmerij...turbootje....

Lastig lastig twijfel...maar wel heel verleidelijk :mrgreen:
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Welkom op dit forum Bertvm,

Mooie auto, mooie kleur. Ook gechiptuned bij JD zie ik, hetzelfde als ik.
Lees verder dat je een GTI klokkenunit heb ingebouwd. Werkt die benzine en koelwatertemperatuur dan ook?
Wens je veel plezier toe op dit forum en met je Polo.
 
Welkom op dit forum Bertvm,

Mooie auto, mooie kleur. Ook gechiptuned bij JD zie ik, hetzelfde als ik.
Lees verder dat je een GTI klokkenunit heb ingebouwd. Werkt die benzine en koelwatertemperatuur dan ook?
Wens je veel plezier toe op dit forum en met je Polo.

Dank je,

Jazeker benzine en koelwatertemperatuur werken gewoon hoor , plus nog wat andere extra's o.a. olietemperatuur, navigatiedata en radio data
 

Voor mij persoonlijk vind ik deze aanvullende garantie geen issue. Ik vraag mij ook af , als er wat loos zou zijn, wat de kans is dat je uiteindelijk de zaak vergoedt krijgt.
Ook ben ik niet bang voor problemen mbt het toegenomen vermogen, ik persoonlijk haal niet continu het onderste uit de kan. En ik heb begrepen dat het e.e.a behoorlijk overgedimensioneerd is.
Maar een ieder moet die afweging voor zichzelf maken natuurlijk
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!