Polo 1.6 TDI 6R

Beste,

Zit met een probleem garage kan het niet vinden,
Tijdens constante snelheid hoor ik een soort getik bij 120 a 130 is het redelijke hoorbaar, bij stationair hoor ik het niet draait de motor goed, het getik lijkt op een klep geluid heb altijd benzine gereden maar weet het niet zeker kan het mis hebben iemand een idee wat het getik kan zijn garage kan me niet helpen.
 
Volkswagen  Cross Polo  1600 tdi 
Voor ons is dit op afstand ook lastig tot niet te beoordelen. Kan helaas van alles zijn.

Voor alle verlagingen bent U welkom in Breda www.vcds-coding.nl Voor al je aanpassingen en coderingen Whatsapp/Tel +31 6 15228709
 
Beste,

Zit met een probleem garage kan het niet vinden,
Tijdens constante snelheid hoor ik een soort getik bij 120 a 130 is het redelijke hoorbaar, bij stationair hoor ik het niet draait de motor goed, het getik lijkt op een klep geluid heb altijd benzine gereden maar weet het niet zeker kan het mis hebben iemand een idee wat het getik kan zijn garage kan me niet helpen.

Ik heb ook een soortgelijke probleem, was aan het vermoeden dat het eens de verstuiver kon zijn. Heb jij het al verholpen?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 105pk 
Ik heb ook een soortgelijke probleem, was aan het vermoeden dat het eens de verstuiver kon zijn. Heb jij het al verholpen?

Ja ik heb het zelf opgelost ik neem aan dat je dezelfde motor als mij heb rechts voor als voor de auto staat diesel pomp of filter ik daar lopen 2 slangtjes naar een soort potje klein blokje heb dat er even van tussen gehaald en daar kwam dat getik vandaan.
 
Volkswagen  Cross Polo  1600 tdi 
  • Leuk
Waarderingen: Yasinn09
Ja ik heb het zelf opgelost ik neem aan dat je dezelfde motor als mij heb rechts voor als voor de auto staat diesel pomp of filter ik daar lopen 2 slangtjes naar een soort potje klein blokje heb dat er even van tussen gehaald en daar kwam dat getik vandaan.

Goedemiddag, ik heb hetzelfde probleem. Hoe heb jij dit verholpen toen? Enkel er tussen vandaan gehaald en weer gemonteerd? Of vervangen? Gr.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 bluemotion 75PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!