Polo 2.0 gti CarPlay verbind niet

Jordyyy

Bekend lid
8BB84F6D-714C-4915-BC2D-5610CC714BCA.jpegZou iemand me hier aub mee kunnen helpen iPhone verbind op een of andere manier niet meer……

Volkswagen  Polo gti 
Rare vraag Misschien maar ik zie je iPhone niet, is je iPhone daadwerkelijk ontgrendeld?

Als ik deze melding heb dan staat er op m’n iPhone meestal iets van: ontgrendel om accessoire te gebruiken ofzo

Volkswagen  Polo AW 
Bij android auto is het vaak het kabeltje dat niet goed (genoeg) is. Heb je dat al gecontroleerd? Dan ziet hij je gsm wel maar kan niet opstarten.

Volkswagen  Polo 
Heb je een officieel Apple kabeltje? Daar kan het ook aan liggen. Anders idd zoals @Rainesh zegt de volumeknop ingedrukt houden zodat hij zichzelf reset.

Volkswagen  Polo 6C 2017 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!