Ik denk erover na om mijn polo 2.0 te tunen naar stage 1 of stage 2. Raden jullie het me aan? En gaat het veel verschil zijn en is er ook veel verschil tussen stage 1 en 2?
Bijlagen
Volkswagen
Polo gti
2.0 gti
Beter gelijk stage 2 Ipv tussenstap stage 1Ja zeker tunen, stage 1 is al heel leuk en biedt goede value for money. Als je nu al weet dat je in de toekomst meer wil dan stage 1, dan nog even wachten tot je precies weet wat je allemaal gaat doen
Meer vermogen, en dus meer lol. Denk dat dat wel het grootste voordeel is haha.Heeft het tunen nog een aantal voordelen? Of alleen maar risico’s
Hey jordyyy,Ik denk erover na om mijn polo 2.0 te tunen naar stage 1 of stage 2. Raden jullie het me aan? En gaat het veel verschil zijn en is er ook veel verschil tussen stage 1 en 2?
Hou me even op de hoogte, hoeveel kost het daar?Hey jordyyy,
Ik zelf rij ook nog gewoon standaard en zit ook te overwegen voor stage 1 tuning. Zoals hier al uitgelegd wordt tussen 1 & 2 is net hoe ver je wilt gaan qua tuning. Ik zelf vindt stage 1 meer dan genoeg. En behoud je alles standaard qua onderdelen ook bij verkoop eventueel is het heel simpel dan.
Ik kan je aanraden bij VAGTECHNIEK te gaan zij bieden stage 1 & stage 1+ aan. Verschil hierin is dat bij 1+ ze de auto op rollerbank zetten en voor en na meting doen plus fijn tunen en je een uitdraai meegeven met de exacte pk’s.
Als ik de tuning ga doen is dat stage 1+ met dsg stage2 erbij dit is dan gelijk aanpassingen aan je bak zoals schakel momenten etc…
Maar mocht je gaan tunen hou me op de hoogte ben wel benieuwd wat de resultaat is en jou eigen ervaring dan haha.
Ben nog niet in de gelegenheid gekomen te contacten met hun, Maar ze hebben een 30% kortingsactie. Je kan ze bellen of gewoon via de website een gratis offerte doen. Krijg je alles per mail...Hou me even op de hoogte, hoeveel kost het daar?
Is VAGTECHNIEK een goed chiptuning bedrijf?Ben nog niet in de gelegenheid gekomen te contacten met hun, Maar ze hebben een 30% kortingsactie. Je kan ze bellen of gewoon via de website een gratis offerte doen. Krijg je alles per mail...
Yes zeker weten... Check hun website en recencies verhalen... En los van dat ben er meerdere x geweest altijd tevreden. BTW ze hebben nu een actie van 2 weken niet goed geld terug... Dus ik zou zeggen maak hier zeker gebruik van indien nodig Ik ben er nog niet aan toe gekomen om ook te gaan...Is VAGTECHNIEK een goed chiptuning bedrijf?
Benieuwd hoe duur het nu is met die 30% korting heb je enig idee?Yes zeker weten... Check hun website en recencies verhalen... En los van dat ben er meerdere x geweest altijd tevreden. BTW ze hebben nu een actie van 2 weken niet goed geld terug... Dus ik zou zeggen maak hier zeker gebruik van indien nodig Ik ben er nog niet aan toe gekomen om ook te gaan...
Misschien een heel gek idee....maar neem even contact met ze op.Benieuwd hoe duur het nu is met die 30% korting heb je enig idee?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.