Te koop Polo 2011 1.4 gti dsg 200pk

Vraagprijs
€7600
Hierbij bied ik mijn Polo 1,4 GTI te koop aan. Ik heb de auto sinds december 2023 en nooit problemen mee gehad. Auto rijd en schakelt goed en ben er zelf altijd zuinig op geweest. Reden voor verkoop is dat ik voor werk een auto met trekhaak nodig ben.

Km stand is 247xxx en deze loopt nog op. Bij 180.000 km is er een ander motorblok ingekomen. Deze heeft nu een dikke 60.000 km gelopen.
Auto heeft recentelijk een kleine beurt gehad waarbij de bobines, bougies en schakelcomputer vervangen zijn.

Op foto 1, 2 en 3 zijn de zomerbanden, deze hebben nog voldoende profiel en de velgen zijn vrij van stoeprandschade.
Foto 4 zijn de winterbanden met velg deze hebben wel stoeprandschade, banden is 1 seizoen mee gereden.

Voor meer foto’s of info graag even bericht.
Groeten Harm Olde Dubbelink
 

Bijlagen

  • IMG_6075.jpeg
    IMG_6075.jpeg
    2.5 MB · Weergaven: 15
  • IMG_5882.jpeg
    IMG_5882.jpeg
    2.7 MB · Weergaven: 15
  • IMG_5881.jpeg
    IMG_5881.jpeg
    2.8 MB · Weergaven: 14
  • IMG_5697.jpeg
    IMG_5697.jpeg
    556.7 KB · Weergaven: 17
Volkswagen  Polo 6r gti  1.4 tfsi 180pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!