Polo 2016 6C Composition Color naar Composition Media Retrofit

Dag iedereen,
Ten eerste spreek ik niet zo goed Nederlands, dus het meeste is vertaald. Ik bezit een Polo 6C uit 2016 en de vorige eigenaar koos voor de Composition Color. Deze heeft geen Bluetooth of Android Auto. Is het mogelijk om te upgraden naar de Composition Media en hoeveel zou dat kunnen kosten?

Met vriendelijke groeten,
MV992
 
Polo  6C  1.8 192HP 
  • Leuk
Waarderingen: dov
Composition media zou een beetje prijzig worden denk ik. Je kan overwegen om een rcd330 voor de polo 6c te nemen. Die kan ik je evt aanbieden. Dan krijg je carplay en android auto en behoud je je car menu functies ook nog. Mocht je interesse hebben kan je me een berichtje sturen
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Bedankt voor de snelle antwoorden! De RCD-330 klinkt interessant. Ik heb het online opgezocht en vroeg me af of het in mijn auto zou passen omdat het een ander plastic stuk heeft?20230611_220101.jpg
 
Polo  6C  1.8 192HP 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!