Polo 6C achterlichten + adapter voor Polo 6r & BlueGT boordcomputer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja origineel bij de dealer is wat aan de dure kant.

Wat was de dealerprijs dan, ik dacht dat Michel tegen mij zei dat ze €145 bij de dealer waren.

@graafie
De witte 6C (gti, afbeelding) evenals volgens mij de R-line (weet ik niet zeker) hebben standaard de donkerdere achterlichten.
De grijze auto (comfortline) heeft de niet donkere achterlichten.
K vind de donkere wel stoer zonder ordinair te zijn.
Afbeelding van de witte tsi waar de lichten aan staat zijn van Uk&My polo member Ciclo, hij heeft ook de donkere.

04-2015-vw-polo-gti-paris-1.jpg 8598994-7-2-2.jpg 2312.jpg

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.4 
@valemessi,
bedankt voor de foto's. Die donkere zijn inderdaad mooi. En deze kun je op dezelfde site bestellen als waar je die adapterkabels van je linkje kunt krijgen?

Je kunt ze daar inderdaad halen voor €165.
Ik zou eerst navraag doen bij de VW dealer naar de prijs en kijken waar je goedkoper uit bent.
Ik weet niet of er lampjes in de achterlicht unit zitten dus hier moet je ook rekening mee houden.

Volkswagen  Polo 6R  1.4 
Wauw, IETS donkere achterlichten op zwart vind ik juist heel geslaagd eruit zien.
Bij de laatste meeting van MYpolo was er iemand met een zwarte Polo en had zijn achterlichten met folie donkerder gemaakt. Dat vond ik echt mooi.

Ze zijn namelijk niet TE donker wat ik persoonlijk niet mooi vind. Dit is precies goed!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!