Langzaam begint VW met de uitlevering van de nieuwe 6C.
Al iemand hier die hem al rijdt ?
Al iemand hier die hem al rijdt ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik doelde meer op wie hem al rijd, niet wie hem voorbij heeft zien komen.Het is hier een invasie van 6c's amai! Wel logisch aangezien dz belgische invoerder hier in de buurt zit. Maar heb wel weet dat er in de buurt al 2 particulier rond rijden.
Foto's....!hallo, ik rij nu een week in de polo 6c, ben super verliefd op het stuur, verder een super fijne en mooi smoelend front
Klappen jou spiegeltjes automatisch in bij afsluiten van de auto ?hallo, ik rij nu een week in de polo 6c, ben super verliefd op het stuur, verder een super fijne en mooi smoelend front
Vragen staat toch vrij? Volgens mij zijn forums daarvoor. Om informatie te winnen en om informatie te delen. Niet om elkaar af te zeiken iig.je stelt in 3 discussies dezelfde vraag, bel je dealer op!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.