Polo 6C

heb er al een paar keer 1 zien rijden! vind hem ten opzichte van mijn 6R niet extra bijzonder en zal ook niet gauw de overstap maken!

Het is hier een invasie van 6c's amai! Wel logisch aangezien dz belgische invoerder hier in de buurt zit. Maar heb wel weet dat er in de buurt al 2 particulier rond rijden.
Ik doelde meer op wie hem al rijd, niet wie hem voorbij heeft zien komen.
Zie er hier ook elke dag meer op de weg verschijnen.

Heb er zelf ook een besteld, levering eind juni, begin juli.
Maar was even nieuwsgierig naar de eerste impressie van trotse nieuwe bezitters.

hallo, ik rij nu een week in de polo 6c, ben super verliefd op het stuur, verder een super fijne en mooi smoelend front

je stelt in 3 discussies dezelfde vraag, bel je dealer op!
Vragen staat toch vrij? Volgens mij zijn forums daarvoor. Om informatie te winnen en om informatie te delen. Niet om elkaar af te zeiken iig.
Ander forumlid was al zo behulpzaam de optie code te vermelden en daar had ik tenminste wat aan ... blijkt dat ik ze dus wel heb, die inklapbare spiegeltjes.

Edit ... zag dat jij het was in dat andere topic.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!