D
Deleted member 4634
Had me graag op een andere manier willen introduceren, maar begin helaas met het aanbieden van de auto van mijn vriendin die ik onlangs via een Forum lid heb aangeschaft. De auto is vorige week zaterdag betrokken geraakt bij een ongeval waarbij deze helaas dusdanig beschadigd is dat hij total loss is
Om er iig voor haar nog een beetje de leed te verzachten en de kosten te dekken voor het aanschaffen van een andere Polo trek ik hem uit elkaar. Hierbij wat meer details;
De Polo 6N uit '99 in onderdelen aangeboden
Op het complete voorfront (dus lampen etc), stuur (airbag eruit), dash (airbag eruit), radiateur en de motorkap na nog vrijwel alles alles beschikbaar. Zoek je wat, laat het weten!
- Zeer nette roestvrije deuren 60 euro ps
- Roestvrije clean look achterklep met ruitenwisser glaasje 75 euro
- Compleet en zeer net interieur 75 euro
- Polo 6N2 achterlichten pasklaar voor de 6N 75 euro
- Elektrische spiegels compleet 80 euro
- Goed lopende Polo 6N 1.6i AAE motor met 75pk 250 euro
165dkm gelopen, Kabelboom, Computer, Dynamo, Stuurbekrachtigingspomp
- Versnellingsbak 125 euro
Motor en bak samen mogen weg voor 325 euro, dus plug en play met alle aanbouwdelen!
De motor is nog ingebouwd en is lopend te horen in de Polo welke volgende week uit elkaar gaat ivm de voorschade (voorfront kapot / a stijl en dak gedeukt).
De velgen en schroefset van de auto gaan mee naar de volgende wagen (6N of 6N2)
Zoek je wat anders, neem je wat meer, het zijn allemaal vraagprijzen. Contacteer me als je wat nodig hebt
Om er iig voor haar nog een beetje de leed te verzachten en de kosten te dekken voor het aanschaffen van een andere Polo trek ik hem uit elkaar. Hierbij wat meer details;
De Polo 6N uit '99 in onderdelen aangeboden
Op het complete voorfront (dus lampen etc), stuur (airbag eruit), dash (airbag eruit), radiateur en de motorkap na nog vrijwel alles alles beschikbaar. Zoek je wat, laat het weten!
- Zeer nette roestvrije deuren 60 euro ps
- Roestvrije clean look achterklep met ruitenwisser glaasje 75 euro
- Compleet en zeer net interieur 75 euro
- Polo 6N2 achterlichten pasklaar voor de 6N 75 euro
- Elektrische spiegels compleet 80 euro
- Goed lopende Polo 6N 1.6i AAE motor met 75pk 250 euro
165dkm gelopen, Kabelboom, Computer, Dynamo, Stuurbekrachtigingspomp
- Versnellingsbak 125 euro
Motor en bak samen mogen weg voor 325 euro, dus plug en play met alle aanbouwdelen!
De motor is nog ingebouwd en is lopend te horen in de Polo welke volgende week uit elkaar gaat ivm de voorschade (voorfront kapot / a stijl en dak gedeukt).
De velgen en schroefset van de auto gaan mee naar de volgende wagen (6N of 6N2)
Zoek je wat anders, neem je wat meer, het zijn allemaal vraagprijzen. Contacteer me als je wat nodig hebt