Polo 6n2 analoog naar digitale verwarmings bediening.

Goedendag,

Ik vroeg me af of ik op mijn polo 6n2 1.4 Comfortline een digitale bedieningspaneel kon installeren voor de verwarming in plaats van de draai knoppen die ik nu heb.
Hij heeft geen airconditioning, heeft iemand een idee of dit kan?

Alvast bedankt.
 
Volkswagen  Polo 6N2  1.4 60pk 
Het kan zeker. Maar het is wel even redelijke hoeveelheid werk. Knoppen moeten uiteraard worden veranderd naar t digitale systeem van de vol automatische airco. Daarnaast moet je ook je kachelhuis vervangen voor aangezien die elektrische kleppen moet hebben ipv handmatige kleppen.
Daarnaast zou ik niet weten of het goed werk zonder airco.
Kortom. Of een flinke klus inclusief airco vermoedelijk. Of lekker laten zoals het is.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Jep kan.
En kan ook zonder airco aan te sluiten.
Maar met zo veel moeite zou ik de airco ook gewoon inbouwen en aansluiten.

Doe dan niet als mij, gebruik onderdelen die getest zijn.
Ik had alles vervangen van handbediend naar climateonic.
En deed de airco pomp het niet.... het is er daarna nooit meer van gekomen.

Klein nadeel, . Dashboard mag er wel uit...
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
Jep kan.
En kan ook zonder airco aan te sluiten.
Maar met zo veel moeite zou ik de airco ook gewoon inbouwen en aansluiten.

Doe dan niet als mij, gebruik onderdelen die getest zijn.
Ik had alles vervangen van handbediend naar climateonic.
En deed de airco pomp het niet.... het is er daarna nooit meer van gekomen.

Klein nadeel, . Dashboard mag er wel uit...

Aaaaa top mooi dat het kan.
Moet echt heeeeeeel dat dashboard eruit of kan het echt niet alleen met dat gat wat je dan zou creeëren als je de handmatige bedieninh eruit haalt?
 
Volkswagen  Polo 6N2  1.4 60pk 
Nope sorry.


Je moet de hele kachel behuizing vervangen voor een kachel behuizing uit een auto met climateonic. Jou kleppen hebben geen stelmotoren. Ook mist er een tempsensor of 2. Die zitten allemaal in en op de kachel behuizing.

En zover ik weet is het onmogelijk om een object van 80x40x50 door een gaatje van 25x15 heen te trekken.
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
Aaaah nou aan bijde reacties te zien denk ik dat ik het laat zoals het is, mischien in de toekomst doe ik het nog.

Maar ik had nu nog een vraagje,
Mijn ventilatorstanden 1,2,3 werken niet, ik weet wat het probleek hiervan is.
Maar al zet ik nou ee voorruit verwarming aan en ik zet hem op 4, dan werkt het wel maar niet op de warme standen. Er komt dus helemaal geen warme/hete lucht uit de gaten van de vooruitverwarming.
Enig idee wat dit kan zijn?
 
Volkswagen  Polo 6N2  1.4 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!