Hallo,
Bij deze zal ik me even voorstellen, ik ben Emiel, 23 jaar en woon in Helmond.
Sinds mijn rijbewijs rijdt ik al VAG auto's, eerst een A4 1.8 (B6), daarna een A4 1.9 TDI 130 pk (8E), de laatste heb ik een aantal jaar gehad en ik heb er met enorm veel plezier in gereden. Echter is de wegenbelasting voor zo'n diesel nogal veel, zo'n 1.370 euro / jaar. Toen ik de auto net had reed ik erg veel, de laatste tijd veel minder dus is een lichtere benzine auto veel aantrekkelijker om te rijden. Ik besloot dus om op zoek te gaan naar een andere (nieuwere) auto. Na wat auto's vergelijken ben ik uitgekomen op een Polo 6R.
Dus werd het zoeken naar een mooie Polo, liefst met weinig kilometers op de teller. Al snel kwam ik uit op een Polo die bij de VW dealer stond, als Das Welt auto, dus met garantie en uiterlijk in perfecte staat. Toen ik ging kijken wist ik het eigenlijk al, het moest en zou een Polo worden
. Vooral vanwege de mooie lijnen, het stoere, moderne uiterlijk en het comfortabele interieur. De auto had net 33.000 km gereden en ziet er goed uit.
Nu ik de auto bijna een weekje in bezit heb moet ik zeggen dat ik de goede keus heb gemaakt. Het is een fijne auto en ook van binnen ruim genoeg. Echt modificeren ga ik niet doen, wel ben ik van plan om in de toekomst een paar mooie velgen erop te zetten en wil ik misschien de VW verlagingsset kopen, persoonlijk vind ik dat dit de auto net wat sportiever maakt qua looks. Led kentekenplaat verlichting en een iPod aansluiting voor de Media In zijn al besteld en komen morgen binnen
.
Groeten en misschien tot ziens bij de VAG meeting in Asten!