Voorstellen Nick 0106 - Polo 6R 1.2 TSI 2011

Hallo allemaal,
Na een tijdje op deze site gelezen te hebben wil ik jullie graag voorstellen aan mijn allereerste auto. Ik heb mijn Polo, na een zoektocht voor het perfecte exemplaar, midden december gekocht in Duitsland. het betreft een: 1.2 TSI met 105pk uit 2011 en er staat 108 Duizend kilometer op de teller. Hij is in de kleur Deep Black (LC9X). Het is een TEAM uitvoering, wat volgens mij een uitbreiding op de comfortline is. Hij is verder prima uitgerust met stoelverwarming, PDC achter en cruise control. Ik heb nog wel wat plannetjes om te retrofitten, maar eerst eens laten keuren in Nederland.:cool:

Zoals jullie kunnen zien heb ik hem gekocht met een (kleine) voorschade maar op het moment staat ie er al een stuk zonniger bij.
Mijn plan is om hem meteen een facelift aan de voorkant te geven.
Ik zal als hij af is er een andere forumpost bij maken om iedereen te laten zien wat er allemaal aan gedaan is.

ik heb nog wel wat vragen over het retrofitten van bepaalde onderdelen, maar die zet ik in een ander forumtopic. :)

Wat dingen die mij zijn opgevallen: de ramen gaan niet automatisch omhoog, de knop heeft 2 treden om het zo maar te noemen, en de tweede hoort dan automatisch te zijn... dat doet ie niet. Is dat misschien omdat het een 3 deurs is en dus grote ramen heeft dit niet kan?
Ook willen de ruitenwissers niet wissen in de interval stand. gewoon aanzetten op LOW of HIGH werkt prima maar de interval niet.

Zo heb ik de auto gekocht.....
1B9E2E3F-BADC-42C4-BDBA-1525F6E8FBD5.jpegC43B1ECD-B6E5-451F-B244-E7673166B766.jpeg

Hier een kiekje van het interieur. (let maar niet op de kerstverlichting in het dashboard, die zijn ondertussen allemaal weg;).)
933AE432-DC5A-49BB-BD1D-1DCBB3BC9C0D_1_201_a.jpeg

Zo staat ie er nu bij. (let maar niet op de koelvloeistof, die is bijgevuld;))
7741862B-2D77-4A1A-BA3B-2DAE2812A919_1_201_a.jpeg

Met de nieuwe bumper. (zit nog niet vast, het was even allen even passen)
B1331D06-F71D-49D5-9803-671ADE0B4921_1_201_a.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK 
Welkom en veel leesplezier, mooie complete Polo met wat cosmetische schade ;) .
De ramen met contact aan even een keer met de knop vasthouden naar beneden en boven (inleren).
Dan moeten ze hierna weer automatisch gaan, succes met het herstel (maar dat komt wel goed).
 
Volvo  -  - 
Welkom en veel leesplezier, mooie complete Polo met wat cosmetische schade ;) .
De ramen met contact aan even een keer met de knop vasthouden naar beneden en boven (inleren).
Dan moeten ze hierna weer automatisch gaan, succes met het herstel (maar dat komt wel goed).

Bedankt voor de tip kawazxr, maar na meerdere keren proberen wil hij nog steeds niet. Heb je nog meer ideeën?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!