Voorstellen Nick 0106 - Polo 6R 1.2 TSI 2011

Kan ook zijn dat de schakelaar kapot is.
Doet de bijrijders kant het wel met die schakelaar?
Helemaal naar beneden knop ingedrukt houden, daarna zonder stoppen tot boven en daar ook even vast houden.

Oei dat is jammer maar dit zou normaal moeten werken en inderdaad wat
Robin-1991 aangeeft kan het ook nog aan de schakelaar zelf liggen.

Ik heb het opgelost. Ik heb de ramen 4 keer op en neer gedaan, alleen nu de knop even ingehouden als het raam op de eindpositie was. Nu werkt het weer voor allebei de ramen. :)
Bedankt Robin-1991.
En bedankt kawazxr.

Welkom! Respect hoor dat je aan zo’n project begint(y)

Bedankt. Ik ben hem samen met mijn vader weer aan het herstellen. En we hebben er veel lol aan.:)

Leuke intro. En zekere mooi auto. Kleur is top.
Had zelf ook de standaard radio maar heb hem omgezet naar de rns 310. Dat gaat jouw wel lukken. Denk wel mooier

is dit plug and play? (buiten de gps antenne om). Ik zit er ook naar te kijken om er een composition media systeem in te stoppen. (Niet te verwarren met de discover media, ze zien er hetzelfde uit maar de discover heeft een navigatiefunctie)9D403C7C-B4B1-4DF4-A33A-524AB0768B48.jpeg
Ze hebben allebei de computer in het dashboardkastje zitten.

Welkom, kratjes bier aan de rechterkant zijn goed van pas geweest of niet?

Die zijn uiterst handig van pas gekomen;):mrgreen:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK 
is dit plug and play? (buiten de gps antenne om). Ik zit er ook naar te kijken om er een composition media systeem in te stoppen. (Niet te verwarren met de discover media, ze zien er hetzelfde uit maar de discover heeft een navigatiefunctie)9D403C7C-B4B1-4DF4-A33A-524AB0768B48.jpeg
Ze hebben allebei de computer in het dashboardkastje zitten.
Past niet.
Is een radio voor een 6c.
Type polo va 2014.
Mqb platform.
Jij hebt een ander besturingssysteem.
Gaat niet werken
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Past niet.
Is een radio voor een 6c.
Type polo va 2014.
Mqb platform.
Jij hebt een ander besturingssysteem.
Gaat niet werken
Aah oke. Ik nam aan dat dat hetzelfde zou zijn, alleen dat de computer in het dashboardkastje kwam.

dan toch meen RNS 315 of een RCD/RNS 510. Ik moet dan alleen eens kijken naar de telefoonmodule. Die zit er bij mij namelijk niet in.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!