Goedenavond Polo vrienden,
Helaas heb ik weer een tegenslag met mijn Polo. Vandaag heeft mijn monteur de pakking van mijn inlaatspruitstuk vervangen. De leidingen en alles zijn los geweest en weer gedemonteerd. Daarna is het ontluchten begonnen met VCDS, dit heeft 5 minuten geduurd. Vervolgens gingen we de Polo starten en zag ik meteen dat het fout was. De Polo schud als een gek en loopt op 2 cilinders. We hebben daarna de auto uitgelezen en de waarden van verstuiver 2 was anders dan die van 1 en 3. Conclusie, de verstuiver is stuk.
Mijn Polo liep perfect voordat we aan de klus begonnen, hij liep echt heel mooi en stil. Ik tank altijd BP of Shell brandstof en doe alles op tijd. Mijn Polo heeft 192.000KM gereden op dit moment.
Wat is volgens jullie wijsheid om te doen. Ik wil zelf 3 nieuwe verstuivers monteren, is dit wijs om te doen? Of moet ik eerste andere stappen doorlopen?
Helaas heb ik weer een tegenslag met mijn Polo. Vandaag heeft mijn monteur de pakking van mijn inlaatspruitstuk vervangen. De leidingen en alles zijn los geweest en weer gedemonteerd. Daarna is het ontluchten begonnen met VCDS, dit heeft 5 minuten geduurd. Vervolgens gingen we de Polo starten en zag ik meteen dat het fout was. De Polo schud als een gek en loopt op 2 cilinders. We hebben daarna de auto uitgelezen en de waarden van verstuiver 2 was anders dan die van 1 en 3. Conclusie, de verstuiver is stuk.
Mijn Polo liep perfect voordat we aan de klus begonnen, hij liep echt heel mooi en stil. Ik tank altijd BP of Shell brandstof en doe alles op tijd. Mijn Polo heeft 192.000KM gereden op dit moment.
Wat is volgens jullie wijsheid om te doen. Ik wil zelf 3 nieuwe verstuivers monteren, is dit wijs om te doen? Of moet ik eerste andere stappen doorlopen?
Volkswagen
Polo 6R
1.2 TDI