Voorstellen Polo 6r 1.6 tdi inbouwen mf stuur polo r line stuur

Goeden dag allemaal ik zal me eigen even voor stellen ik ben moreno woon in Zeeland ik heb een polo 6r van 2011 1.6 tdi kleur zwart

Ik zit met volgende vraag ik heb een mf stuur van een polo R-Line met knoppen nu wil ik die graag in bouwen en alles werkend krijgen wat heb ik hier voor nodig ?

Bijlagen

• 3DEE9B6F-203A-4A00-BE2E-F0BA3DFF674B.jpeg
    3DEE9B6F-203A-4A00-BE2E-F0BA3DFF674B.jpeg
    1,006.5 KB · Weergaven: 10
Volkswagen  6r  1.6 tdi 
Andere knoppen want deze werken niet in een 6r.
Daarnaast moet je mfsw in laten bouwen, dus kabels trekken of laten doen.
Voor verlichting moet er een t6 bcm in.

Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
Schijnt wel werkend te krijgen deze heeft niet cruis controle 502949AE-A64A-4490-931C-9D9E9AF45FA7.jpeg
Nee deze gaan niet werken omdat die view knop er is, linker kant met andere rechterkant werkt. Deze knoppen moet je dus niet hebben je moet deze hebben, met het ‘spreek poppetje ipv de view’. Deze met view zullen niet werken, dat kan ik je garanderen. 19200301-1698-47FE-BF6B-CF0EF2585EBE.jpeg

Nee deze gaan niet werken omdat die view knop er is, linker kant met andere rechterkant werkt. Deze knoppen moet je dus niet hebben je moet deze hebben, met het ‘spreek poppetje ipv de view’. Deze met view zullen niet werken, dat kan ik je garanderen. 19200301-1698-47FE-BF6B-CF0EF2585EBE.jpeg

Wat kosten die knoppen rechter kant ? En dan heb ik genoeg aan Bcm t6 ? Heb je van de Bcm toevallig een code ?

Volkswagen  6r  1.6 tdi 
Wat kosten die knoppen rechter kant ? En dan heb ik genoeg aan Bcm t6 ? Heb je van de Bcm toevallig een code ?
Alleen een rechterkant is niet uit te wisselen, je zult gewoon de volledige knoppen moeten kopen. Je hebt de optie om voor 1k8 knoppen van scirocco te gaan of de kale 6c zonder cruise. Dan kan je ook nog kiezen voor golf 7 (5g) knoppen, dat zijn de enige knoppen die werken voor polo 6r. Zoals jij net in de andere post zegt, alle andere knoppen zullen werken behalve view. Dat is dus niet waar. Geen een knop zal werken omdat je gewoon de verkeerde knoppen hebt.

Alleen een rechterkant is niet uit te wisselen, je zult gewoon de volledige knoppen moeten kopen. Je hebt de optie om voor 1k8 knoppen van scirocco te gaan of de kale 6c zonder cruise. Dan kan je ook nog kiezen voor golf 7 (5g) knoppen, dat zijn de enige knoppen die werken voor polo 6r. Zoals jij net in de andere post zegt, alle andere knoppen zullen werken behalve view. Dat is dus niet waar. Geen een knop zal werken omdat je gewoon de verkeerde knoppen hebt.
Oké bedankt voor je info enig idee weer ik de knoppen kan kopen ?

Volkswagen  6r  1.6 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!