Polo 6R 2.0 TDI

RoyKo

Nieuw lid
Hallo,

Ik was eens aan het zoeken maar kon er nog weinig over vinden. Maar zijn er al mensen die ervaring hebben met een Polo 6R ombouwen maar een 2.0 TDI?. Ben aan het kijken geweest maar kon eigenlijk weinig vinden over het geheel.

Volkswagen  Polo 6r 
Het kan wel, kijk bijv naar de seat ibiza of audi a1 143pk 2.0 tdi, alleen snap ik niet zo waarom je dit zou doen?
Kun je niet beter een turbo swap doen op je 1.6 tdi, dat is vele malen goedkoper en leverd het zelfde / net iets meer vermogen dan een gechipte 143pk 2.0 tdi.
Ik zou de swap naar 2.0 alleen doen als je er 250-300pk van zou maken met een grotere turbo.
Anders is het jammer geld denk ik.

Volkswagen  Golf 7 GTE 
@Remon446 Het was eerst ook nog maar een wild idee waar nog veel over nagedacht moest worden natuurlijk. En misschien is het huidige blok wat upgraden ook nog wel eens leuk, ik ga het allemaal eens rustig bekijken. Hij loopt nu natuurlijk ook goed zat maar had alleen wat vlotter mogen zijn.

@Ruiter91 Wat voor moois heb jij eventueel nog liggen dan?:)

Volkswagen  Polo 6r 
Er was eens...... een forum lid. Hij die niet genoemd mag worden heeft dit gerealiseerd. Volgend mij is ie nog wel actief op UK polos onder de naam Iichel. Kak nu heb ik toch ze naam genoemd
Vast niet acceptabel, maar ik ben toch nieuwsgierig. Waarom is iemand met zo veel kennis verbannen? Polo in de prak gereden? Golf gekocht?

Overigens prima om dit te verwijderen, maar kan iemand me een pm sturen met de reden? ;)

Of kijk voor een nette Audi A1 2.0 TDI

Nog geen ton in 6 jaar.............. ongeloofwaardiger wordt het niet voor een diesel.

Héél toevallig komt daar bij dat het een import is, maar dit soort dingen mogen niet uitgesproken worden op dit forum

Polo  6c 
Nog geen ton in 6 jaar.............. ongeloofwaardiger wordt het niet voor een diesel.

Héél toevallig komt daar bij dat het een import is, maar dit soort dingen mogen niet uitgesproken worden op dit forum

Zulke dingen zijn wel bespreekbaar hier, zij het niet dat het vaak een eindeloze discussie wordt waarbij er op het eind er in rondjes wordt gepraat. Ook zijn deze discussies al meerdere keren gevoerd, dus ja, hoe vaak moet je iets opnieuw discussiëren?

• Leuk
Waarderingen: Sal
Zulke dingen zijn wel bespreekbaar hier, zij het niet dat het vaak een eindeloze discussie wordt waarbij er op het eind er in rondjes wordt gepraat. Ook zijn deze discussies al meerdere keren gevoerd, dus ja, hoe vaak moet je iets opnieuw discussiëren?
Gewoon een kanttekening, mensen behoeden voor foute aankoop

Polo  6c 

Zou kunnen kloppen, zo'n laag kilometerstand als je kijkt naar de staat van het interieur.

Volkswagen  X 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!