Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vast niet acceptabel, maar ik ben toch nieuwsgierig. Waarom is iemand met zo veel kennis verbannen? Polo in de prak gereden? Golf gekocht?Er was eens...... een forum lid. Hij die niet genoemd mag worden heeft dit gerealiseerd. Volgend mij is ie nog wel actief op UK polos onder de naam Iichel. Kak nu heb ik toch ze naam genoemd
Nog geen ton in 6 jaar.............. ongeloofwaardiger wordt het niet voor een diesel.Of kijk voor een nette Audi A1 2.0 TDI
≥ Audi A1 Sportback 2.0 TDI 143pk 2014, Zwart, xenon - Audi - Marktplaats.nl
Mooie unieke audi a1 2.0 S-line zwart diesel navigatie xenonlampen 98000 wordt nog wel gewoon mee gereden. Bekleding half leer/ half stof.www.marktplaats.nl
Nog geen ton in 6 jaar.............. ongeloofwaardiger wordt het niet voor een diesel.
Héél toevallig komt daar bij dat het een import is, maar dit soort dingen mogen niet uitgesproken worden op dit forum
Gewoon een kanttekening, mensen behoeden voor foute aankoopZulke dingen zijn wel bespreekbaar hier, zij het niet dat het vaak een eindeloze discussie wordt waarbij er op het eind er in rondjes wordt gepraat. Ook zijn deze discussies al meerdere keren gevoerd, dus ja, hoe vaak moet je iets opnieuw discussiëren?
Snap ik en wordt gewaardeerd, alleen je hebt mensen die zweren bij import auto's en mensen die ze vervloeken en die gaan het nooit eens worden en dat resulteerd dus in die eindeloze discussies.Gewoon een kanttekening, mensen behoeden voor foute aankoop
Zou kunnen kloppen, zo'n laag kilometerstand als je kijkt naar de staat van het interieur.Nog geen ton in 6 jaar.............. ongeloofwaardiger wordt het niet voor een diesel.
Héél toevallig komt daar bij dat het een import is, maar dit soort dingen mogen niet uitgesproken worden op dit forum
Zou kunnen, alles kan uiteraard. Mijn auto heeft bijna 2 ton weg en ziet er van binnen ook gloednieuw uitZou kunnen kloppen, zo'n laag kilometerstand als je kijkt naar de staat van het interieur.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.