Polo 6R 2010 irritante tik bijrijders deur

nickka1

Nieuw lid
Hallo ,

Ik heb sinds kort een irritante tik als ik bijvoorbeeld over een drempel heen rijd , lijkt van de deur van de bijrijder te komen , heeft iemand hier ervaring mee ?

Ik had laatst een rammel en een getik in de auto,zodat ik hem bijna ingeruild heb.
Iedereen gaf een andere plek aan waar hij rammelde,opeens zag ik het toen ik omhoog keek.
De zonneklep was niet geborgt en tikte tegen het klemmetje.
Ik had zelf de indruk dat de draagarmrubbers versleten waren.

Ik heb gerammel van overal, achter de b stijl, het gordel-inklik-bakje, vanuit de koffer pff echt een rammelbak. Komt door besparingen op isolatie. Mijn 9n3 was een basis trendline en veel beter geisolleerd dan mijn 6r comfortline nu.

Ja, dat herken ik. Ik kon alleen maar thuisbrengen dat het ergens van de rechter kant moet komen.
Samen met de wekplaatschef een ritje gemaakt, hij hoorde het gelukkig ook.
Het komt niet van de achterwielophanging; rechter achterportier is opnieuw afgehangen,geluid blijft.
De conclsie is nu dat het met de rechter gordel van doen heeft. Hiervoor zijn onderdelen besteld.
En ik kan zeggen: als ik tijdens rijden mijn hand op de rechter stijl houd, dan voel ik ook iets.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!