Dat klopt inderdaad. Achterklep is bij de garage opnieuw gespoten en ze hebben wat resten laten zitten om de nieuwe letters weer precies op dezelfde plek te kunnen plakken. Auto is nog niet klaar dus.Jemig, die resten op je achterklep van Polo en TSI, lijkt me niet helemaal goed gegaan te zijn.
Succes met de verkoop.
Vandaar de stickers, vond ik zelf een betere (betaalbaardere) oplossing.ik moest wel 2x kijken voordat ik zag dat het geen 6C maar een 6R was
De 6C en 6R verschillen in voor- en achterbumper. Volgens mij hebben bijna alle 6C polo's een net wat ander model achterbumper inclusief reflectoren op de bumper (Volgens mij de BM niet). De 6R heeft daarintegen geen reflectoren op de standaard bumpers.Wat is verschil tussen 6C en 6R? Ik zie het namelijk niet. XD Ze hebben toch zelfde achter kont en neus?
Hallo,@hawkeye laat het maar weten
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.