polo 6r bi xenon koplampen (nieuw)

Status
Niet open voor verdere reacties.
bij deze bied ik een setje bi-xenon koplampen aan origineel volkswagen.

dit is een nieuwe setje zonder krasjes, vocht of steenslag ! compleet met alles er op aan!

als je wilt kan ik je er een kabel adapter setje bij leveren die je tussen de bestaande stekker toevoegd plug and play waarbij je geen BCM hoeft te vervangen of de kabelboom hoeft aan te passen.

te monteren op alle polo 6r modellen (ook bluemotion) van 2009 t/m 2014

vaste prijs 849,-

verzenden ook mogelijk voor aangetekend en verzekerd voor € 8,05

interesse stuur maar een PB'tje

zie foto hieronder:

IMG_20141025_161315.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Hahahahah ik adviseer het echt. Wat een pok licht je er van krijgt!

En de look 

me der tijd gaan ik er mij aanschaffen mo 850 is momenteel wa duur :p. want kan er hebben voor 600 euro mo die zen al weg :p gvd. wa zou ik nog krijgen van mijn h7 koplampen eigelek :D? mss drukt dit de prijs en beetje en kan ik mss de uwe koopen :p als ik de mijn kan verkoopen :p mvj jens

.  .  . 
me der tijd gaan ik er mij aanschaffen mo 850 is momenteel wa duur :p. want kan er hebben voor 600 euro mo die zen al weg :p gvd. wa zou ik nog krijgen van mijn h7 koplampen eigelek :D? mss drukt dit de prijs en beetje en kan ik mss de uwe koopen :p als ik de mijn kan verkoopen :p mvj jens

Prijs is vast.

Dit zijn nieuwe koplampen zonder kras of steenslag.

Voor 600,- koop je geen nieuwe.

Lijkt mij echt een heel sterk verhaal, nieuwe bi-xenon koplampen voor 600 euro. Zijn ze dan ook nog eens helemaal compleet?

Daarom, je koopt ze niet voor 600,- nieuw. Kan niet!

Maar even on topic en deze niet vervuilen!

Kosten 849,- nog steeds

Moderator wil je alle andere berichten hier verdwijderen a.u.b? Ivm vervuiling off topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!