Wegens gevolgen van een hartinfact tijdens kerst moet ik helaas mijn Polo verkopen. Omdat ik spastisch verlamd ben aan mijn rechterbeen komt er een automaat met hand-gas bediening. Wellicht wel een Polo, maar da's nog afwachten.
De auto:
Een Polo Bluemotion uit 02-2013, zwart. Hij wordt geleverd zoals hij origineel geleverd is, de upgrades zijn of worden eruit gehaald. Dit om een 'verse' start te maken en we denken dat de auto zo het meeste waard is.
Motorisch:
1.2TDI met 46.000km op de teller. De 3e EGR klep zit er inmiddels in. De motor is kort gechipt geweest met een Ventura module (15.000km). Deze is apart te koop.
Historie:
De auto is een jaartje geleased en daarna heb ik de auto overgekocht. Ik ben dus min of meer de enige bestuurder, en de eerste prive-eigenaar.
Alle beurten zijn bij de dealer gedaan, stempeltjes zitten erin.
De terugroep-actie voor het brandstof filter is gedaan. De airbag-storing niet, maar daar weet ik de details niet van.
Uitrusting:
- Trendline Bluemotion
- 5 deurs
- H7 verlichting voor
- elektrische ramen voor
- climatic (dus zonder display)
- RCD310
- originele matten
- middenarm steun
- trekhaak brink/thule afneembaar + 13polig
- multifunctie stuur in leer
- 15 inch groenland velgen op zomerbanden, conti eco contact
De auto is schade-vrij, rook-vrij en vaak alleen bestuurd.
Vraagprijs €13.000
voor vragen, stuur maar een PB. alvast bedankt fotos volgen
De auto:
Een Polo Bluemotion uit 02-2013, zwart. Hij wordt geleverd zoals hij origineel geleverd is, de upgrades zijn of worden eruit gehaald. Dit om een 'verse' start te maken en we denken dat de auto zo het meeste waard is.
Motorisch:
1.2TDI met 46.000km op de teller. De 3e EGR klep zit er inmiddels in. De motor is kort gechipt geweest met een Ventura module (15.000km). Deze is apart te koop.
Historie:
De auto is een jaartje geleased en daarna heb ik de auto overgekocht. Ik ben dus min of meer de enige bestuurder, en de eerste prive-eigenaar.
Alle beurten zijn bij de dealer gedaan, stempeltjes zitten erin.
De terugroep-actie voor het brandstof filter is gedaan. De airbag-storing niet, maar daar weet ik de details niet van.
Uitrusting:
- Trendline Bluemotion
- 5 deurs
- H7 verlichting voor
- elektrische ramen voor
- climatic (dus zonder display)
- RCD310
- originele matten
- middenarm steun
- trekhaak brink/thule afneembaar + 13polig
- multifunctie stuur in leer
- 15 inch groenland velgen op zomerbanden, conti eco contact
De auto is schade-vrij, rook-vrij en vaak alleen bestuurd.
Vraagprijs €13.000
voor vragen, stuur maar een PB. alvast bedankt fotos volgen