Polo 6R fusee veranderen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd lid 195
  • Startdatum Startdatum
V

Verwijderd lid 195

Dag allemaal, ik zit met een probleem.

Ik heb een VW Polo type 6R 1.2TSI en wil graag een big brake kit monteren, of Polo GTI remmen. Om dit te doen heb ik echter een ander type fusee nodig. Mijn vraag is dus of ik het type fusee kan wisselen en hoe ik dit het beste kan doen.

Moet ik per sé een Polo GTI fusee hebben of mag het ook een ander VW type zijn. Of moet ik de complete ophanging vervangen.

Alvast bedankt

Mits de schokdemper de zelfde diagmeter heeft,
Een fusee lichaam, wiellager, wielnaaf.

Zelf ga je dit niet redden, want je hebt een 50 tons pers nodig en je moet uitlijnen na de vervanging

Volkswagen  Polo BlueGT 
Fusee is niet zo heel lastig om te vervangen hoor. De diameter van de schokdemper is gelijk bij de Polo 6R. De 50 tons pers is enkel nodig wanneer je nieuwe lagers wilt zetten. Als je een tweedehands fussee koopt zitten de lagers er al meestal in

Klopt, ik heb inmiddels een compleet fusee gekocht met wielnaaf en lagers. De vraag die rest is of het geheel ook op de aandrijving (homokineet volgens mij) van een 1.2TSI, weet iemand zo of dat hetzelfde is?

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!