Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jaa precies, en dan zou je dus alleen kunnen knipperen.Lijkt mij dat je grootlicht niet kan gebruiken omdat je verlichting "uit" staat...
Op stand 0 brand je dagrijverlichting. Niet je stadsverlichting. Officieel staan je lampen dus uit.Hoezo als je hem op 0 zet branden je stadslichten gewoon, dan moet je grootlicht ook branden..
Hoezo als je hem op 0 zet branden je stadslichten gewoon, dan moet je grootlicht ook branden..
De rest werkt zoals het moet werken, alleen bij de 0 werkt het seinen niet. Enigste probleemWekt de rest wel is dan de vraag? Dan
Groot licht seinen moet ook op 0 werken als het in de andere standen ook werkt anders word het even kijken in de coding kijken en vergelijken.
Onderstaande volledig op eigen verantwoording :
Of je moet byte 18 ( deze regelt namelijk de verlichting) gaan aanpassen in 09 zodat hij wel het onderscheid maakt tussen de oude H4 en de nieuwe H7 lampen vermoed ik. Meestal werkt dan de codering van een transporter wel ( Transporter/Multivan (7E/7F) Double Headlights (H7).
Wat is je codering? BCM nummer?
Zou ik heel erg blij mee zijn..Wil eventueel wel even mee kijken als je teamviewer hebt
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.