Polo 6r grootlicht

alii61

Lid
Hallo jongens,
Een vriend van me heeft OEM koplampen laten plaatsen in zijn auto. Alleen als we de schakelaar op 0 zetten werkt het grootlicht niet. Is dit aante pssen via VCDS ? Het gaat om een polo 6R

Volkswagen  Polo 6C 
Hoezo als je hem op 0 zet branden je stadslichten gewoon, dan moet je grootlicht ook branden..

Volkswagen  Polo 6C 
Ik gok een upgrade van z'n koplampen, maar je bedoelt OEM koplampen als in... OEM xenon, OEM H7?
Op stand 0 staat je DRL aan en moet je kunnen seinen met groot licht. Groot licht permanent aan (schakelaar naar achter) werkt niet.
Op stand 1 staat je stadslicht aan (voor+achter) en moet je kunnen seinen met groot licht. Groot licht permanent aan (schakelaar naar achter) werkt niet.

Wekt de rest wel is dan de vraag? Dan
Hoezo als je hem op 0 zet branden je stadslichten gewoon, dan moet je grootlicht ook branden..

Groot licht seinen moet ook op 0 werken als het in de andere standen ook werkt anders word het even kijken in de coding kijken en vergelijken.

Onderstaande volledig op eigen verantwoording :

Of je moet byte 18 ( deze regelt namelijk de verlichting) gaan aanpassen in 09 zodat hij wel het onderscheid maakt tussen de oude H4 en de nieuwe H7 lampen vermoed ik. Meestal werkt dan de codering van een transporter wel ( Transporter/Multivan (7E/7F) Double Headlights (H7).

Wekt de rest wel is dan de vraag? Dan

Groot licht seinen moet ook op 0 werken als het in de andere standen ook werkt anders word het even kijken in de coding kijken en vergelijken.

Onderstaande volledig op eigen verantwoording :

Of je moet byte 18 ( deze regelt namelijk de verlichting) gaan aanpassen in 09 zodat hij wel het onderscheid maakt tussen de oude H4 en de nieuwe H7 lampen vermoed ik. Meestal werkt dan de codering van een transporter wel ( Transporter/Multivan (7E/7F) Double Headlights (H7).
De rest werkt zoals het moet werken, alleen bij de 0 werkt het seinen niet. Enigste probleem

Bijlagen

• 994B7499-34EE-4258-B2AE-3BC399E31DDC.jpeg
    994B7499-34EE-4258-B2AE-3BC399E31DDC.jpeg
    280.3 KB · Weergaven: 38
Volkswagen  Polo 6C 
Ja ik heb vcds, kun je mij ss sturen waar ik dat kan aanpassen? Zou ik heel erg blij mee wordsn

Volkswagen  Polo 6C 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!