Volkswagen Polo 1.4 TSI GTI DSG7 180pk.
Algemene gegevens
Tellerstand: 103.000km
Carrosserievorm: Hatchback (5-drs)
Aantal deuren: 5
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 2010
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Kleur: Wit
Interieurkleur: Zwart
Bekleding: stof jacky gti
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Technische gegevens
Motorinhoud: 1.390 cc
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 132 kW (179 PK)
Topsnelheid: 229 km/u
Acceleratie (0-100): 7,0 s
Wielbasis: 247 cm
Ledig gewicht: 1.169 kg
Laadvermogen: 511 kg
GVW: 1.680 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg
Verbruik: 5,9 l/100 km (1 op 16,9)
Energielabel: C
Ik heb de auto in 8-2012 gekocht, de auto is vanwege inruil verkregen.
1e eigenaar had deze nieuw gekocht bij VW dealer. 1e eigenaar is DHR W, Bouma Mensen met voetbal kennis kennen deze naam wel, is door zijn vrouw gebruikt als 2e auto.
Auto gekocht met volle optie op 3 vinkjes na bij het bestellen: geen leer/alcantara maar stof, dit was voor mij ook een pre! Geen panorama dak, geen privacy glas achter.
De rest is dus vol opties!
Ik heb deze auto gekocht met 32000 km op de teller. Na de aanschaf heb ik gelijk wat subtiele aanpassingen gedaan: zwart VW logo in de grill, origineel VW carbon spiegel kapjes, en het portier slot aan de bestuurders kant laten vervangen voor een blind plaatje.
Kort erna heb ik een sportuitlaat van milltek vanaf de cat laten plaatsen en een k&n sport luchtfilter.
Mijn intentie was om de auto nog te laten chippen, dit heb ik nooit gedaan en na wat gereden met de auto heb ik hier ook geen behoefte meer aan gehad. Ik vind de auto super sportief rijden en mis totaal geen vermogen. Mocht je dit wel willen dan kan je met de aanpassingen die ik reeds gedaan heb naar de 230 pk.
De auto heb ik in mijn bezit altijd in onderhoud gehad bij van mossel in weert.
Heeft dan ook alle beurten en apk via de dealer gehad.
In 2015 zijn alle 4 de banden vervangen.
In de winter maande word er met winter banden gereden.
Begin 2017 zijn de remblokken voor en achter vervangen.
Na de laatste onderhoud beurt , eind 2016, is er na 1 week een storing ontstaan. Dit was direct zichtbaar bij een koude start, het bleek dat de ( onderhoud vrije) distributie ketting iets was opgerekt. Auto is opgesleept naar van mossel en heeft hier een grote reparatie ondergaan, alles is volgens opgaaf vernieuwd, ketting met spanners enz.
Rij de auto altijd voor lange stukken woon-werk is 29 km, rijd de auto ook altijd met het info display op olie tempratuur, goed warm voordat ik, in de zeldzame keren, goed gas geef.
Auto word minimaal om de 3 weken met de hand gewassen en van binnen uitgedaan.
In 2016 is de steenslag met spot repair bij gewerkt.
Er gaan wat geruchte dat er bepaalde modellen gti olie verbruiken, Bij deze auto is hier niets van te merken, ik verbruik 1 liter olie per jaar.
Er is nooit gerook in de auto. Auto heeft gebruikelijk sporen.
Auto is niet aan gespoten en of heeft geen schade gehad 100% schade vrij!
Wat is er niet goed aan de auto? Bijna Niets !
-krasjes op de achter ramen.
-lichte instap schade portier rubber bestuurders kant
- paar kleine krasjes, ik moet ze met een vergroot glas aan wijzen.
ik rij de auto nog met veel plezier maar ga weer een bedrijfs wagen rijden.
Als er iets niet goed is aan de auto laat ik het maken.
Heeft u interesse in deze auto mag u altijd vrij blijvend komen kijken.
Maar kijk eerst even in uw portemonnee en overleg eerst met vrouw of vriendin!!
Proef rit na kennis making mogelijk, onderhandelen mag, langs de auto, maar we zitten niet in Kaatsheuvel dus sprookjes en verhalen heb ik geen zin in.
Kijk maar op internet wat er te koop is, en vergelijk deze maar!
Meer foto's en info op aanvraag.
Algemene gegevens
Tellerstand: 103.000km
Carrosserievorm: Hatchback (5-drs)
Aantal deuren: 5
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 2010
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Kleur: Wit
Interieurkleur: Zwart
Bekleding: stof jacky gti
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Technische gegevens
Motorinhoud: 1.390 cc
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 132 kW (179 PK)
Topsnelheid: 229 km/u
Acceleratie (0-100): 7,0 s
Wielbasis: 247 cm
Ledig gewicht: 1.169 kg
Laadvermogen: 511 kg
GVW: 1.680 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg
Verbruik: 5,9 l/100 km (1 op 16,9)
Energielabel: C
Ik heb de auto in 8-2012 gekocht, de auto is vanwege inruil verkregen.
1e eigenaar had deze nieuw gekocht bij VW dealer. 1e eigenaar is DHR W, Bouma Mensen met voetbal kennis kennen deze naam wel, is door zijn vrouw gebruikt als 2e auto.
Auto gekocht met volle optie op 3 vinkjes na bij het bestellen: geen leer/alcantara maar stof, dit was voor mij ook een pre! Geen panorama dak, geen privacy glas achter.
De rest is dus vol opties!
Ik heb deze auto gekocht met 32000 km op de teller. Na de aanschaf heb ik gelijk wat subtiele aanpassingen gedaan: zwart VW logo in de grill, origineel VW carbon spiegel kapjes, en het portier slot aan de bestuurders kant laten vervangen voor een blind plaatje.
Kort erna heb ik een sportuitlaat van milltek vanaf de cat laten plaatsen en een k&n sport luchtfilter.
Mijn intentie was om de auto nog te laten chippen, dit heb ik nooit gedaan en na wat gereden met de auto heb ik hier ook geen behoefte meer aan gehad. Ik vind de auto super sportief rijden en mis totaal geen vermogen. Mocht je dit wel willen dan kan je met de aanpassingen die ik reeds gedaan heb naar de 230 pk.
De auto heb ik in mijn bezit altijd in onderhoud gehad bij van mossel in weert.
Heeft dan ook alle beurten en apk via de dealer gehad.
In 2015 zijn alle 4 de banden vervangen.
In de winter maande word er met winter banden gereden.
Begin 2017 zijn de remblokken voor en achter vervangen.
Na de laatste onderhoud beurt , eind 2016, is er na 1 week een storing ontstaan. Dit was direct zichtbaar bij een koude start, het bleek dat de ( onderhoud vrije) distributie ketting iets was opgerekt. Auto is opgesleept naar van mossel en heeft hier een grote reparatie ondergaan, alles is volgens opgaaf vernieuwd, ketting met spanners enz.
Rij de auto altijd voor lange stukken woon-werk is 29 km, rijd de auto ook altijd met het info display op olie tempratuur, goed warm voordat ik, in de zeldzame keren, goed gas geef.
Auto word minimaal om de 3 weken met de hand gewassen en van binnen uitgedaan.
In 2016 is de steenslag met spot repair bij gewerkt.
Er gaan wat geruchte dat er bepaalde modellen gti olie verbruiken, Bij deze auto is hier niets van te merken, ik verbruik 1 liter olie per jaar.
Er is nooit gerook in de auto. Auto heeft gebruikelijk sporen.
Auto is niet aan gespoten en of heeft geen schade gehad 100% schade vrij!
Wat is er niet goed aan de auto? Bijna Niets !
-krasjes op de achter ramen.
-lichte instap schade portier rubber bestuurders kant
- paar kleine krasjes, ik moet ze met een vergroot glas aan wijzen.
ik rij de auto nog met veel plezier maar ga weer een bedrijfs wagen rijden.
Als er iets niet goed is aan de auto laat ik het maken.
Heeft u interesse in deze auto mag u altijd vrij blijvend komen kijken.
Maar kijk eerst even in uw portemonnee en overleg eerst met vrouw of vriendin!!
Proef rit na kennis making mogelijk, onderhandelen mag, langs de auto, maar we zitten niet in Kaatsheuvel dus sprookjes en verhalen heb ik geen zin in.
Kijk maar op internet wat er te koop is, en vergelijk deze maar!
Meer foto's en info op aanvraag.