Polo 6R klikkend relais 53, accu trekt leeg

erbi

Nieuw lid
mijn polo maakgeluid onder stuur relais 53 en accu loop leeg kan iemand mij daarmee helpen a u b

volkswagen  polo 
mijn polo maakgeluid onder stuur relais 53 en accu loop leeg kan iemand mij daarmee helpen a u b
Ebi, maak even een nieuw topic aan. Dat is overzichtelijker. 1e advies > laat de auto uitlezen bij de garage, dit is meestal de snelste weg naar de oplossing.

Volkswagen  Polo 
Het is normaal dat een alarmlicht soms wel en soms niet brandt he... aan, uit, aan, uit, aan, uit ;)

Maar mooi dat 't opgelost is, kun je weer veilig de weg op!
Ebi, maak even een nieuw topic aan. Dat is overzichtelijker. 1e advies > laat de auto uitlezen bij de garage, dit is meestal de snelste weg naar de oplossing.
gedaan geeft foutcode P302DOO ze kunnen niet verwijderen bij universeel garage

volkswagen  polo 
Als je het relais hoort blijven klikken lijkt me het slimst om die eerst te vervangen en vervolgens nog eens uit te lezen.

Ik heb even op de site van Gerrit Speek gezocht en hij geeft het volgende:
IMG_9052.PNG

VW Polo  BlueGT 
Zo zie je maar weer dat een beetje research je toch richting het 'mogelijke' probleem brengt... @Syste
hoi iichel ik heb alles latenmeten bij een paar garage ze kunnen niet oplossen relais 53 blijft tikken foutcode p302doo Stroomrelais hoge temperatuur ,Kortsluiting naar de arde .Permanent
Ga eens langs een garage met verstand van zaken, die het relais durven te overbruggen. Mocht het een goedkoop onderdeel zijn, gewoon vervangen en afwachten wat er gebeurt. Niet iedere garage heeft verstand van elektronica.

Volkswagen  Polo 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!