polo 6r onderstel en carkit vraag

slowmotiontdi

Bekend lid
Hallo iedereen,
ik ben nieuw hier op het forum (sinds 2 dagen eigenaar van een polo 6r 1.2tdi bluemotion) foto's enzo zullen binnenkort volgen nu heb ik 2 vragen,
vraag 1: mijn polo heeft waarschijnlijk fabrieksaf een carkit ingebouwd gekregen deze wil ik graag weghalen aangezien ik een dynavin n6 heb geplaatst en ik de carkit persoonlijk erg lelijk vind staan alleen kwam ik er dus achter dat er een gat in het dashboard is gemaakt om deze carkit te monteren, is er iemand die hier een oplossing voor weet bijvoorbeeld een soort afdichtingskapje of iets dergelijks ?

vraag 2:
mijn onderstel maakt een raar geluid bij drempels en slecht wegdek nu heb ik de auto op de brug laten plaatsen en zag ik dat de schokbreker rechtsachter lekt deze is dus waarschijnlijk de boosdoener ook stuitert te auto erg na bij drempels nu wil ik mijn schokbrekers achter vervangen voor waarschijnlijk Monroe, alleen nu zag ik dat er 2 types zijn als ik zoek op kenteken een type voor een polo met sportchassis en een type voor een polo zonder sportchassis hoe kom ik erachter of mijn polo een normaal of sportchassis heeft ?

-  Sirt 
Welkom om het forum, de 1.2 tdi bm heeft altijd een verlaagd onderstel. Ivm bm/ zuinig/minder weerstand etc etc. De vraag van je carkit kan ik niet beantwoorden.

Hoi dankjewel ik zie dat het aardig actief is op het forum ! :) nog even over de schokbrekekers gesproken er zijn 2 types voor de polo 6r de monroe e1274 voor voortuigen zonder sportchassis en de monroe e1309 voor voortuigen mer sportchassis ik moet dus voor de e1309 gaan ?

-  Sirt 
Op de schokbreker staat vast wel een origineel (oem)nummer wat begint met 6r...... Als deze gelijk zijn weet je het zeker dat je de juiste hebt

welkom op het forum!
verder nog updates in de planning?

ja deze zullen zeker nog wel volgen de eerste updates zijn al doorgevoerd in de 2 dagen dat ik de auto bezit heb ik de koplampen compleet laten ombouwen naar led hier zit oa h4 bi led verlichting in wat een verbluffend resultaat geeft echt een mooie techniek geeft vele malen mooier licht dan aftermarket xenon
verder heb ik de kentekenverlichting vervangen naar de versie met 18 smd leds led mistlampen geplaatst inclusief led dagrijverlichting verder naamloze kentekenplaathouders gemonteerd, de bluemotion logo's verwijdert en een dynavin n6 geplaatst.

in de toekomst zullen er vast nog wel meer wijzigingen volgen: misschien verlagen doormiddel van verlaginsveren een complete schroefset wordt me te duur.
ook moet ik mijn geluidsinstallatie weer inbouwen (kicker l7 woofer kicker zxs1500.1 monoblock crunch 4 kanaalsversterker voor de speakers) en ik heb nog een achteruitrijcamera kentekenplaathouder liggen welke geplaatst gaat worden. verder is de auto uitgerust met 17 inch velgen welke opnieuw gespoten moeten worden deze ga ik denk ik zelf plastidippen.

-  Sirt 
ja deze zullen zeker nog wel volgen de eerste updates zijn al doorgevoerd in de 2 dagen dat ik de auto bezit heb ik de koplampen compleet laten ombouwen naar led hier zit oa h4 bi led verlichting in wat een verbluffend resultaat geeft echt een mooie techniek geeft vele malen mooier licht dan aftermarket xenon
verder heb ik de kentekenverlichting vervangen naar de versie met 18 smd leds led mistlampen geplaatst inclusief led dagrijverlichting verder naamloze kentekenplaathouders gemonteerd, de bluemotion logo's verwijdert en een dynavin n6 geplaatst.

in de toekomst zullen er vast nog wel meer wijzigingen volgen: misschien verlagen doormiddel van verlaginsveren een complete schroefset wordt me te duur.
ook moet ik mijn geluidsinstallatie weer inbouwen (kicker l7 woofer kicker zxs1500.1 monoblock crunch 4 kanaalsversterker voor de speakers) en ik heb nog een achteruitrijcamera kentekenplaathouder liggen welke geplaatst gaat worden. verder is de auto uitgerust met 17 inch velgen welke opnieuw gespoten moeten worden deze ga ik denk ik zelf plastidippen.

Foto's:P

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!