Polo 6r rechter licht werkt niet

Beste polo rijders,

Wie o wie kan mij uit de brand helpen?

Ik heb onder mijn polo 6r originele bi xenon zitten, Alleen sinds kort werkt mijn rechter licht niet. de ledjes om de lamp doen het wel. Mijn groot licht werkt ook niet.

Ik heb een nieuwe koplamp bi xenon omgewisseld met de ouwde die ik erin had. (Om te kijken of het aan de koplamp lag) niet dus want ik krijg het zelfde probleem. De ledjes werken wel maar de xenon werk niet En de groot licht ook niet.

Trouwens grootlicht die werken alleen als mijn lichten aan staan maar dit is al vanaf begin. In de middag kan ik niet seinen met groot licht. Wanneer ik groot licht nodig heb moet ik eerst mijn lichten aanzetten om met groot licht te kunnen seinen. Heel iritant maar met 1 licht rijden is nog irritanter

Ik hoop dat iemand wellicht het probleem weet op te lossen en alle tips zijn natuurlijk van harte welkom.

Alvast bedankt voor het mee denken
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 92pk 
Wissel je ballast eens om, deze gaan nog wel eens stuk.

En er zit nog ergens een aansluit fout. Maar dat wist je al.
Want ook zonder dat je lichten aanstaan moet je kunnen seinen.


Even links naar rechts verplaatsen en kijken of hij het dan wel weer doet.
 
Laatst bewerkt:
VW  6C  1.4TDI DSG 
Bedankt voor je reactie, ik zal eens kijken of dat helpt. Ik denk zelf niet dat het daar aan ligt want ik heb een nieuwe koplamp omgewisseld en kreeg nog steeds het zelfde probleem
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 92pk 
Bedankt voor de reactie,
Belast omgewisseld en zekeringen gecontroleerd helaas geen resultaat. Zal de bcm uit laten lezen voor eventueel fouten. Mocht er nog iemand verstand van hebben hoor ik het graag
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 92pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!