Polo 6R/Seat Ibiza SC schroefset, Eibach Pro Street S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Wegens aanschaf Airride verkoop ik hierbij mijn Eibach Pro Street S schroefset.

Deze set komt onder een VW Polo 6R vandaan en past tevens ook op een
Seat Ibiza SC. Deze set heeft maar 2500 km onder mijn auto gezeten.
Ik heb deze set ongeveer een jaar geleden overgekocht van Gewoonjan. Met deze set heb ik enkel alleen naar meetings gereden.
Gewoonjan verkocht deze set toendertijd omdat hij deze niet onder zijn Polo mocht monteren.
De set zelf verkeerd in zeer goede staat.

Deze schroefset is geschikt voor:
Motortypen: 1.2 TSI, DSG, 1.2 TDI, GTI 1.4 TSI, 1.6 TDI
Bouwjaar 06.09 -
Aslast Voorzijde 960 kg
Aslast Achterzijde 770 kg
Verlaging Voorkant: 20-50 mm
Verlaging achterkant: 40-65 mm

Vraagprijs is € 500,- of een goed bod.

Bij interesse kan je me een PB sturen.

Hieronder wat foto's.

Mvg,

Jevon

nly90j.jpg

2zh2v5z.jpg

1409fe0.jpg

s62is9.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
**Update**

De schroefset ligt enorm in de weg. Aangezien ik volgende week woensdag met vakantie ga zou ik deze graag voor mijn vakantie verkocht willen hebben.
Om deze reden bied ik de schroefset t/m woensdag aan voor € 350,- Ik doe overigens niet aan verzenden. Dit i.v.m. het feit dat je de schroefset zelf kan controleren bij mij thuis en zelf kan zien dat de schroefset nog in nieuwstaat is.

**Update**

De schroefset ligt enorm in de weg. Aangezien ik volgende week woensdag met vakantie ga zou ik deze graag voor mijn vakantie verkocht willen hebben.
Om deze reden bied ik de schroefset t/m woensdag aan voor € 350,- Ik doe overigens niet aan verzenden. Dit i.v.m. het feit dat je de schroefset zelf kan controleren bij mij thuis en zelf kan zien dat de schroefset nog in nieuwstaat is.

Kan je voor de een of andere reden geen PM sturen... Heb zeer veel interesse! Kan je even contact met me opnemen via PM?

Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!