Polo 6r van Sjakie

Tja, dan moet ik ook maar eens wat van me laten horen. Ik heb ik jan. 2010, een Polo 6r 1.4 DSG Highline gekocht. Alle opties behalve digitale radio. Oh ja, met een touch adapter voice.

Mijn eerste project is het vervangen van de meeste verlichting door LED's, daarna een sirocco stuur, antraciet kleurige velgen en uiteraard de automatische achterklep...

Vandaag heb ik overigens een motormanagementupdate gekregen. Hij loopt naar mijn idee nu iets soepeler in de 1e en tweede versnelling.

Hier wat foto's gemaakt door Prodetailing:

IMG_4099.jpg


IMG_4100.jpg


IMG_4101.jpg


IMG_4102.jpg


IMG_4103.jpg


IMG_4104.jpg


IMG_4105.jpg


IMG_4108.jpg


IMG_4109.jpg


IMG_4110.jpg
 
Zit er wel aan te denken om ze om te laten spuiten, dan kan ik helemaal mijn eigen kleur uitkiezen. Tenzij ik andere tegen kom die ik ook mooi vind.

Mijn stuur is nu gewoon standaard MFL. De achterklep is nog niet gelukt helaas....
 
Mooie auto complimenten! ziet er bijna hetzelfde uit alleen mijne is in het zwart Big Grin
maare antraciet boavista velgen? ik vind de velgen nu wel mooi uitzien...zou er niet nog meer geld in gooien (maar dat is mijn mening)...ik moet zeggen als je het antraciet zou doen dan ziet het er wel uniek uit :)
 
Toen ik hem kocht was ie net een maand uit. Ik kon dus nog niets optioneel krijgen. Die donkere velgen is iets wat ik echt mooi vind, dus dat gaat zeker gebeuren.

Heb trouwens ook een uitlaat sierstuk erop gezet. Deze is van een A3 maar nu zijn ze ook origineel te krijgen voor een Polo.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!