Polo 6R van skappa51

Hallo allemaal,
Heeft even geduurd maar hierbij wil ik graag mijn Polo voorstellen.

Ik ben Chris, 32 jaar uit Den Haag, werkzaam op een academie en in mijn vrije tijd ben ik graag met mijn auto bezig of onderweg.

De polo is een 6R 1.2 105pk TSI Comfortline Reflex Zilver gedeeltelijk omgebouwd naar een R-line.
Op moment zit ik iets boven de 120.000 km op de teller en sinds 2 jaar is hij ook gechipt naar 135 pk.
De laatste 2 jaar ook aardig wat aan de auto veranderd.
R-line voorbumper
GTI achterbumper (mooier dan de R-line en standaard voor dubbele uitlaat)
GTI dakspoiler
U-Led koplampen met LED H7 6000k lampen
Led R20 achterlampen
Sportdemper + middendemper delete
RNS 510 lookalike navi/radio
Achteruitrij camera in mijn kofferbak embleem
VW embleem voor en achter zwart
Dashcam achter mijn spiegel
Voet verlichting voor + achter
17 inch OEM VW vortex velgen met 215/40 banden
Remklauwen voor en achter in GT blue geverfd
Voltmeter naast 12 volt stekker ingebouwd
In het interieur blauwe accenten aangebracht, dit vind ik zelf erg netjes staan met de zilveren kleur

Op de planning staan nog wat kleine dingen om het 1 en ander af te maken.
Eerste volgende project is intap verlichting onder mijn buiten spiegels

Bijna al het onderhoud doe ik zelf, grote beurt laat ik wel om het jaar doen.
Alles wat gemonteerd is op mijn auto heb ik zelf gedaan, scheelt een hoop geld en het is leuker als je dit zelf kan doen.

Hier een paar plaatjes, altijd leuk om te bekijken toch

_DSF7401.ja.JPG _DSF7405.ja.JPG _DSF7407.ja.JPG _DSF7409.ja.JPG _DSF7412.ja.JPG _DSF7419.JPG _DSF7421.JPG _DSF7424.JPG _DSF7423.JPG
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
Mooi wagentje, ook erg scherpe foto's!
Plannen om te verlagen of ben je daar niet zo van?

thanks, foto's kunnen nog scherper, was beetje donker in de garage dus moest camera instellingen redelijk verrot zetten.
Verlagen is nog een twijfel ding, rij in het weekend best veel, zoek dus wel een set waar de comfort nog redelijk goed van is.
Neig naar Eibach maar zelf nog geen ervaring mee, worden wel veren met dempers geen schroefset
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
Even een andere voltmeter erin gezet, deze is blauw. Ben erg aan het twijfelen tussen de rode of blauwe, neig meer naar de blauwe.
Dit tot dat ik een witte variant heb gevonden, dan blijft het bij wit.
e16927ccb0516d4719baea300045e6db.jpg


Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
Misschien kan je achter je zwarte embleem achter nog wat zilveren wrap plakken, daarna weer het logo erop klikken. Had ik zelf ook en is een mooi detail omdat het anders zo'n zwart gat lijkt. Vond ik dan. En verlagen kan ik ook aanraden, als je niet op 18 inch gaat rijden is een simpel setje Eibach veren (en evt. je dempers upgraden naar Bilstein oid) zeker geen slecht idee. Plus je stuurt wat strakker dus maakt sportief rijden net weer een beetje leuker :)
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Ja verlagen gaat het zeker wel worden.
Denk even een keer met de sponsor tcl praten
De zilver achter het logo heb ik gehad maar vond het niet mooi, smaken verschillen hè.


Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!