hier ga ik ze dan waarschijnlijk bestellen bedankt!
Deze lampen zijn wel zonder de hoogteregelaars. Gespoten witte stoot strips kun je helaas niet nieuw kopen.hier ga ik ze dan waarschijnlijk bestellen bedankt!
heeft er iemand ook een idee van waar ik witte stoot bumpertjes kan kopen? die vind ik helemaal niet.
of moeten ze gespoten worden als je ze nieuw koopt? beter op de sloop gaan zoeken voor een 5 deurs?
zijn die belangrijk? en kan ik die van men huidige koplampen niet gebruiken?Deze lampen zijn wel zonder de hoogteregelaars. Gespoten witte stoot strips kun je helaas niet nieuw kopen.
op allemaal, ik zou eigenlijk alle zwarte strips op mijn auto willen vervangen door witte strips en de deurklinken ook. zoals in de foto bovenaan (maar ipv 3 deurs, 5 deurs)De huidige kan je weer gebruiken.
Stootstrips kan je niet nieuw in kleur kopen nee, bedoel je die in de bumper of op de deur?
op allemaal, ik zou eigenlijk alle zwarte strips op mijn auto willen vervangen door witte strips en de deurklinken ook. zoals in de foto bovenaan (maar ipv 3 deurs, 5 deurs)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.