Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou nee, ik zou zeggen gebruik eerst eens de zoekfunctie. Mochten er dan nog vragen zijn, dan hoor ik het wel@Rosinfield Komt u maar! haha
haha, ik denk jij hebt die onderhand wel onder een sneltoets staan zoveel vragen komen er over chippen icm dsg aanpassen. die plak je er zo inNou nee, ik zou zeggen gebruik eerst eens de zoekfunctie. Mochten er dan nog vragen zijn, dan hoor ik het wel
Bedankt voor je toevoeging. Ik zie de 115pk voornamelijk voorbij komen. Vandaar dit nieuw topic gericht op de 95pk.Nou nee, ik zou zeggen gebruik eerst eens de zoekfunctie. Mochten er dan nog vragen zijn, dan hoor ik het wel
Dat maakt helemaal niets uit omdat het dezelfde motor is. Bij JD zie je bv dan ook staan 90 pk, 95pk,110pk, 115 pk. Betekent natuurlijk wel dat je meer winst boekt met een 90/95 pk versie.Bedankt voor je toevoeging. Ik zie de 115pk voornamelijk voorbij komen. Vandaar dit nieuw topic gericht op de 95pk.
Dat dacht ik wel. Verschillen zitten in andere niet-motorische zaken (remmen, versnellingsbak)Is er technisch nog verschil tussen de 95 en 115 blok? Alleen software matig ingeknepen?
Dat maakt helemaal niets uit omdat het dezelfde motor is. Bij JD zie je bv dan ook staan 90 pk, 95pk,110pk, 115 pk. Betekent natuurlijk wel dat je meer winst boekt met een 90/95 pk versie.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.