Polo AW lane assist

Thomas_AW

Bekend lid
Leden,
Nu 2 dagen in bezit van m’n Polo, rijd erg fijn. Het lijkt erop alsof er lane assist op zit zoals in de onderstaande afbeelding te zien. Maar ik kan het nergens activeren, zit het er niet op of??

Bijlagen

• AC8D456A-80FD-4929-893A-AFEFCBCF3FFE.jpeg
    AC8D456A-80FD-4929-893A-AFEFCBCF3FFE.jpeg
    133.6 KB · Weergaven: 90
Volkswagen  Polo AW Highline Business R 
Heb dat icoontje bij meerdere AW's in het AID gezien. Volgensmij komt Lane Assist onderin te staan met een vergelijkbaar logo, maar dan is die oranje (inactief) of groen (actief).

Lane Assist is alleen mogelijk als je een camera "in" je voorruit hebt zitten. Je kan kijken of je die kan vinden of dat je enkel een licht/regensensor hebt.

Dat is id voor het rijdersprofiel want bij mij staat die op Sport met een soortgelijk icoontje

2019-12-06 18.02.010.jpg

Volkswagen  Polo AW GTI 
Leden,
Nu 2 dagen in bezit van m’n Polo, rijd erg fijn. Het lijkt erop alsof er lane assist op zit zoals in de onderstaande afbeelding te zien. Maar ik kan het nergens activeren, zit het er niet op of??
Dat duidt inderdaad aan op welke driving profile je rijdt. (Normal, Eco, Sport of Individual). Je zult zien dat wanneer je het knopje "mode" naast je pook indrukt, en je dus je driving profile veranderd, dit tekentje ook veranderd op je AID.

Polo's beschikken helaas niet over Lane Assist.

instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW 
Iedereen bedankt, heb het net getest en inderdaad zoals jullie zeggen is dat het rijprofiel! Weer wat wijzer geworden.

Daarnaast verbaas ik me hoe snel de 1.5 is. Op de invoegstrook is 130+ al mogelijk. Big Grin
Dit is zelfs al haalbaar met de 115pk! Ik kan me herinneren dat ik een keer in een Polo GT reed van een maat van me. Standaard 140pk, dat ging idd aardig af! Denk dat de nieuwe Polo AW 1.5 met 150pk wel een beetje hetzelfde zal zijn! Dik man, geniet ervan. (y)

instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW 
Iedereen bedankt, heb het net getest en inderdaad zoals jullie zeggen is dat het rijprofiel! Weer wat wijzer geworden.

Daarnaast verbaas ik me hoe snel de 1.5 is. Op de invoegstrook is 130+ al mogelijk. Big Grin
Kan niet even een 0-100 (of 200) video maken? Ben zo erg benieuwd naar! Er is gewoon geen enkel video op youtube van een 1.5 polo

Volkswagen  Highline Business R 
Kan niet even een 0-100 (of 200) video maken? Ben zo erg benieuwd naar! Er is gewoon geen enkel video op youtube van een 1.5 polo
Haha daar heb ik me inderdaad ook op rot gezocht, van de Ibiza 1.5 zijn er wel filmpjes. Die komen overeen kwa snelheid. Ik probeer nog niet teveel door te trappen, eerst even wachten tot hij wat meer is ingereden.

Dat duidt inderdaad aan op welke driving profile je rijdt. (Normal, Eco, Sport of Individual). Je zult zien dat wanneer je het knopje "mode" naast je pook indrukt, en je dus je driving profile veranderd, dit tekentje ook veranderd op je AID.

Polo's beschikken helaas niet over Lane Assist.
Is dit het zelfde driving profile? Zie mijn onderstaande foto uit mijn POLO AW IMG_20200106_205255.jpg

Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive 
Is dit het zelfde driving profile? Zie mijn onderstaande foto uit mijn POLO AW IMG_20200106_205255.jpg
Nee dit betreft alleen je rij profiel voor je Adaptive Cruise Control, dat heeft te maken met het accelereren op je voorganger. Rijprofiel kun je aanpassen met een knop naast je pook (mits aanwezig).

• Leuk
Waarderingen: Cruz
Nee dit betreft alleen je rij profiel voor je Adaptive Cruise Control, dat heeft te maken met het accelereren op je voorganger. Rijprofiel kun je aanpassen met een knop naast je pook (mits aanwezig).
idd daarvoor dien je het sport onderstel te hebben met adaptieve dempers

Volkswagen  Polo AW 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!