Goedemiddag,
Ik heb een set nieuwe ongebruikte aftermarket Led koplampen voor de Polo AW te koop. De koplampen zijn plug&play voor alle polo’s met halogeen koplampen als standaard.
Demonteer de huidige koplampen met 4 schroefjes, en schroef deze erin. Druk de stekkertjes in de koplampen en je bent klaar!
De koplampen hebben ;
Dynamische knipperlichten
Led dagrijverlichting
Led grootlicht
Led dimlicht
Bij het activeren van het contact van de auto zal de dagrijverlichting aangaan d.m.v. een mini lichtshow (à la Audi A7) Stuur een Pb voor de video’s hiervan.
De koplampen zijn volledig nieuw.
Alleen ophalen is mogelijk. Bij het ophalen heb ik als voorbeeld dezelfde type koplampen reeds ingebouwd in mijn Polo om te bekijken.
Vraagprijs; 549 EUR voor MyPolo.nl leden. Stuur me dan even via MyPolo een dm
Ik heb een set nieuwe ongebruikte aftermarket Led koplampen voor de Polo AW te koop. De koplampen zijn plug&play voor alle polo’s met halogeen koplampen als standaard.
Demonteer de huidige koplampen met 4 schroefjes, en schroef deze erin. Druk de stekkertjes in de koplampen en je bent klaar!
De koplampen hebben ;
Dynamische knipperlichten
Led dagrijverlichting
Led grootlicht
Led dimlicht
Bij het activeren van het contact van de auto zal de dagrijverlichting aangaan d.m.v. een mini lichtshow (à la Audi A7) Stuur een Pb voor de video’s hiervan.
De koplampen zijn volledig nieuw.
Alleen ophalen is mogelijk. Bij het ophalen heb ik als voorbeeld dezelfde type koplampen reeds ingebouwd in mijn Polo om te bekijken.
Vraagprijs; 549 EUR voor MyPolo.nl leden. Stuur me dan even via MyPolo een dm
≥ Plug & play led koplampen Volkswagen polo 2018 - Overige Auto-onderdelen - Marktplaats.nl
Deze koplampen zijn aftermarket en plug&play voor alle vw polo’s (2018-heden) met standaard halogeen. Demonteer de oude halogeen koplampen met 4 schroefjes, en schroef deze erin. Druk de
link.marktplaats.nl
Volkswagen
2022 Polo Business R+
TSI