Polo Bluemotion 1.2 tdi

Beste leden,

Na mijn eerste post ga ik de polo bluemotion toch niet kopen dat op mp stond. De auto zelf heeft geen klapsleutels en geen armsteun etc.

Maar nu heb ik iemand gesproken en een prijs van €20.000,- afgesproken. Ik wil toch even jullie mening of dat een dure aankoop word of dat het goedkoop is.

Het is een polo bluemotion 1.2 tdi white edition met clima + navigatie, parkeersensoren. Full opties behalve geen bluethoot. 400km gelopen. Hij beweeert de auto zelf hebben ingevoert en totaal 22500 voor heeft betaald (incl kenteken). Garantie etc alles is inbegrepen.

Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Sergio

Vind ik toch een beetje duur... Op mijn factuur stond een bedrag van iets meer dan € 20.000 voor een BM, full-option, behalve parkeersensoren en winterpakket.

Dan ben je ook gelijk de eerste eigenaar, en weet je zeker dat er niks 'raars' met die auto is. :)

vw  polo 
20.000 vind ik ook teveel, kan je beter een nieuwe kopen...

Mijne nieuwe gewone 6R Highline, ook bijna full option (geen sportonderstel/geen multi-stuur) iets meer dan 14.000...

Ik zou het niet doen voor 20.000 euro. Hij kan lullen wat hij wil, het is en blijft een tweedehands auto en dan is 20.000 een hoop geld. Ik persoonlijk zou niet meer willen geven dan 17.000 euro, mag hij zijn handen dichtknijpen. Dus kun je beter voor een nieuwe gaan kijken.

hier staat de auto:

http://link.marktplaats.nl/432167932

Dus dat is teveel gegeven voor zo een auto?

Ik zoek eigenlijk echter een polo bluemotion 1.2 tdi ( belasting vrij) comfortline met climatronic. Navigatie kan ik er zelf ook wel in bouwen. Ik wil het bij een bedrijf kopen die het op voorraad heeft en gelijk kan leveren ipv 4 maanden wachten. Als iemand weet waar ik het goedkoop kan kopen zou ik hem/haar erg dankbaar zijn.

Met vriendelijke groet,

Sergio

cepselo,

als jij er verder een goed gevoel bij hebt bij die Polo op marktplaats moet je het gewoon doen hè. Mijn eerdere post over dit onderwerp ging meer over die andere Polo die eerste waar je het over had. Is die 20.000 euro echt de minimale prijs of kan er misschien nog een beetje van af? je kunt het altijd nog proberen om er 1000 euro vanaf te krijgen toch? Ik denk dat het heel moeilijk wordt om een nieuwe Polo BM te vinden die je gelijk mee kunt nemen. De keuze is dus aan jou. Succes. ;)

cepselo,
Ik weet niet of het wat is hoor maar je kunt het eens proberen op autokopen.nl.
Daar staan volgens de site nieuwe auto's op, ook Polo BM die direct leverbaar zijn. Je moet er maar even rondkijken.

graafie zei:
cepselo,
Ik weet niet of het wat is hoor maar je kunt het eens proberen op autokopen.nl.
Daar staan volgens de site nieuwe auto's op, ook Polo BM die direct leverbaar zijn. Je moet er maar even rondkijken.

Ik heb je net een pb gestuurd. Ik ga proberen af te bieden :P Bedankt

Ik hoop dat ik er een mooi bedrag nog van kan maken.. Ben wel een handelaar maar ik hoop dan dat hij niet iemand is die niet eens een rooie cent laat afbieden.

ik zou hem gewoon proberen af te pingelen tot 18.000 ofzo
hij kan idd lullen wat die wilt maar 22.500 euro is en blijft tweedehands...als die hem verkoopt verliest die sowieso 3-4000 euro.
en met 400km op de teller...waarom verkoopt die hem eigenlijk? dat ding is niet eens ingereden spijt van zijn aankoop ofzo?
ik neem van aan als je een 1.2 TDI BM koopt je het voor je portomonnee doet en ook goed nagedacht hebt dat het een 3-cilinder is...
iedereen wilt wel 400 pk 300nm en toch 1 op 33 kunnen rijden...maar goed das niet de werkelijkheid...ik haal amper 1 op 22 in reality.

ik zou voor 18k gaan ofzo en als die gaat piepen 18.5 maar meer dan dat kan je net zo goed nieuw kopen...Ieder geval succes met het onderhandelen ;)

Als je echt z.s.m erin wilt rijden vind ik 20.000 euro niet veel voor deze zeer complete auto MITS er echt niks aan mankeert. Ziet er goed uit en heeft volgens mij alle opties (behalve hoofdairbags?).

Is nagenoeg nieuw. Dus als je zeker weet dat er niks aan mankeert had ik het wel gedaan (als ik haast had)

kijk even of het een nederlandse of een duitse is.
Vul de car-configurator in op de volkswagen site en je weet exact wat hij nieuw kost.

vraag eens bij VW of de garantie overdraagbaar is ?
Er zijn natuurlijk ook VW dealers die voorraad auto's hebben.
Dan weet je zeker dat je garantie hebt.

En dan afwegen/beslissen

Hij heeft het al verkocht :S echte onzin :evil: .. Afspraak voor donderdag gemaakt en hij smst mij vandaag dat hij de auto weg heeft gedaan. Volgens mij word er geen polo aan mij gegund.. tjah nou nog even een andere zoeken met climatronic.. Als jullie een mooie polo bm wegenbelasting vrij kunnen vinden stuur me aub een prive bericht.

cepselo,
Dat is flink balen zeg. Ga je ervan uit dat je Donderdag een deal kunt maken met de verkoper, laat hij het via een smsje weten dat hij verkocht is, kloten dus.
Ik hoop voor je dat je snel een andere Polo zult vinden. Heb je trouwens nog voorkeur betreffende de kleur?

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!