Polo BM 2010 probleem bij gas geven

AliTil

Nieuw lid
Hallo allemaal

Sinds een paar weken heb ik het probleem dat de motor van mijn polo bij het indrukken van de gaspedaal stikt/hapert en nauwelijks vooruit komt. Dit is tot nu toe een aantal keer (4-5x) gebeurt na ongeveer rijden van 10-20 km. Bij heel rustig gas geven komt het nog wel vooruit, maar zit geen versnelling in. Vandaag ook nog meegemaakt alsof de turbo er mee stopte, er was een lichte versnelling, maar de motor haperde niet. Sinds vandaag heb ik ook het gevoel dat het mijn polo niet echt lekker rijd.

Week geleden nieuw APK gekregen, uitgelezen etc. geen problemen gevonden. Voor APK nog alle filters vervangen, behalve brandstof filter (dit kon niet gebeurden omdat er iets bij de filter gemist werd, maar zal zsm vervangen worden).
Probleem verdwijnt als ik mijn auto opnieuw start. KM stand 95.000

Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?

Bedankt Alvast!

Mvg,

Ali

brandstoffilter dicht?
komt vaker voor bij tegenwoordige (bio) diesel als je niet veel gebruikt en auto langer stilstaat

Seat  Ibiza ST 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!