Polo GTI 150pk wel of niet chippen?

Ik loop er al een tijdje aan te denken.....om mijn Polo GTI 150pk te laten chippen.
Maar ik zit toch met een paar vragen.
Want ik heb ook nog gewoon garantie op alles (voorkeurselectiegarantie, mobiliteitsgarantie) en al dat soort dingen.

En als ik het doe kan ik dan beter naar de dealer gaan waar de garantie deels overgenomen word door de tuner die VW in handen heeft?
Of kan ik beter naar bijvoorbeeld een Jeroen Dik of Vagtechniek gaan?
Die geven dan ook wel garantie maar ik neem aan dat dat alleen op de chip is?

En dan nog....hoe sterk is de versnellingsbak?
Is de bak van een 150PK exact hetzelfde als die van de Cup Edition 180PK?
Als dat zo is dan durf ik het wel aan.

Iemand die dat weet?
 
op www.polo-gti.com zijn zat mensen met een polo die gechipped zijn, als ik zo lees moet het gewoon goed blijven werken allemaal.. hoelang heb je nog garantie? niet de moeite om nog even te wachten tot die verlopen is?

ik hoor wel veel positieve reacties over een chip van JD hier in nederland, misschien kun je daar eens informeren?

watvoor bak-code heb jij? dan kan ik even opzoeken wat een cup heeft!
 
Bedankt voor de link Johan alleen jammer dat mijn Duits net zo goed is als mijn chinees. ;)

Ik heb nog tot 15 Oktober voorkeurselectie garantie.
Ik kan op zich wel wachten tot die tijd.

Mijn bak-code is JDB.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!