polo gti 2019 stage2

hallo,
ik heb een polo gti aw opf 2019 model graag zou ik stage 2 willen gaan.

zijn er hier die hun polo nog gechipt hebben naat stage2

zelf heb ik een decat liggen en air intake al erop met nog wat andere inlaat dingen.

waar zouden jullie mij aanraden om een stage 2 te laten uitvoeren?

merci

Volkswagen  Polo gti aw 
Volgens mij is een intercooler ook nodig voor stage 2, je krijgt er in ieder geval meer performance van door lagere inlaat temperaturen.

Volkswagen  Polo AW Highline 
hallo,
ik heb een polo gti aw opf 2019 model graag zou ik stage 2 willen gaan.

zijn er hier die hun polo nog gechipt hebben naat stage2

zelf heb ik een decat liggen en air intake al erop met nog wat andere inlaat dingen.

waar zouden jullie mij aanraden om een stage 2 te laten uitvoeren?

merci
Waarom zou je stage 2 willen? Het is al onmogelijk om met normale tuning het vermogen op de weg te krijgen. Of je moet na 4 setjes nieuwe voorbanden enorme korting krijgen............ Op een polo GTI zit een electronisch sper ipv een mechanische sper.
Het klinkt erg leuk hoor maar je zult er minder plezier van hebben dan een normale tuning (stage 1??).
Het tunen(optimaliseren) van de motor op een dyno is voor mij een must. Dan pas weet je echt wat er met je motor gebeurt. Laat het dus liever niet doen door een computer goeroe die alleen je ECU inleert met een laptop of pc.
Voor een correcte tuning van je motor is het beslist nodig om de staat van je motor te achterhalen. Pas dan is het verstandig om aan het vermogen van de auto te gaan werken.
Mijn auto is bij RICA tuning geweest en heeft daar zeker 7 uur gestaan voordat hij een goed gevoel had over de tuning.

Volkswagen  Polo 
Waarom zou je stage 2 willen? Het is al onmogelijk om met normale tuning het vermogen op de weg te krijgen. Of je moet na 4 setjes nieuwe voorbanden enorme korting krijgen............ Op een polo GTI zit een electronisch sper ipv een mechanische sper.
Het klinkt erg leuk hoor maar je zult er minder plezier van hebben dan een normale tuning (stage 1??).
Het tunen(optimaliseren) van de motor op een dyno is voor mij een must. Dan pas weet je echt wat er met je motor gebeurt. Laat het dus liever niet doen door een computer goeroe die alleen je ECU inleert met een laptop of pc.
Voor een correcte tuning van je motor is het beslist nodig om de staat van je motor te achterhalen. Pas dan is het verstandig om aan het vermogen van de auto te gaan werken.
Mijn auto is bij RICA tuning geweest en heeft daar zeker 7 uur gestaan voordat hij een goed gevoel had over de tuning.
wordt zeker op de dyno gedaan

Volkswagen  Polo gti aw 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!