Voorstellen Polo GTI AW

Beste forumleden,

Ik ben Jimmy en sinds een paar maanden ben ik trotse eigenaar van een zwarte Polo GTI uit 2020 met 55k km op de teller. Rijdt heerlijk en ben er erg blij mee.

Heeft laast nog een een grote beurt gehad met onderandere nieuwe versnellingbak olie dus zou er de komende tijd tegenaan moeten kunnen.

Zou alleen nog een achteruitrij camera en een dashcam toevoegen maar alles op z’n tijd.

Hoop hier nog veel inspiratie op te doen en zo veel mogelijk te leren!

Hier nog wat foto’s van hoe die er nu bij staat. En een foto van m’n eerste auto 10 jaar geleden. Ook een Polo :)
 

Bijlagen

  • IMG_2807.jpeg
    IMG_2807.jpeg
    2 MB · Weergaven: 52
  • IMG_2813.jpeg
    IMG_2813.jpeg
    282.9 KB · Weergaven: 44
  • IMG_2803.jpeg
    IMG_2803.jpeg
    1.8 MB · Weergaven: 46
  • IMG_2616.jpeg
    IMG_2616.jpeg
    2 MB · Weergaven: 47
  • IMG_2624.jpeg
    IMG_2624.jpeg
    2 MB · Weergaven: 46
  • IMG_2615.jpeg
    IMG_2615.jpeg
    1.2 MB · Weergaven: 56
Volkswagen  POLO GTI  2.0 
Welkom! Mooie wagen, goede upgrade!
Een GTI zonder achteruitrijcamera? Dat heb ik nog niet eerder gehoord. Mijn BlueMotion heeft dit wel, had minstens verwacht dat jouw GTI dit ook zou hebben.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: JimVerNL
Ikzelf denk dat je die camera beter bij iemand kan kopen ( op dit forum) die het er ook voor je in kan bouwen. Dan weet je iig dat het een goed product is en dat ze er voor zorgen dat het gewoon goed werkt. Zal wel iets duurder zijn maar beter wat duurder dan goedkoop en het werkt maar half/helemaal niet.
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 
Ikzelf denk dat je die camera beter bij iemand kan kopen ( op dit forum) die het er ook voor je in kan bouwen. Dan weet je iig dat het een goed product is en dat ze er voor zorgen dat het gewoon goed werkt. Zal wel iets duurder zijn maar beter wat duurder dan goedkoop en het werkt maar half/helemaal niet.
Je hebt waarschijnlijk gelijk. Mocht iemand dit lezen die dit kan regelen ik hoor het graag! Alvast bedankt :) PM Me :>
 
Volkswagen  POLO GTI  2.0 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!