Polo onderdelen Te Koop ivm verkoop polo Bluemotion

Status
Niet open voor verdere reacties.

Polobm6r

Bekend lid
1,827
753
132
Te koop aangeboden verschillende onderdelen van mijn polo Bluemotion die ik ga inruilen bij VW Dealer.
Jaja na 3 jaar gaat het gebeuren mijn polo Blue motion gaat weg.

Wat ik allemaal te koop zet:

Schroefset bilstein/Eibach pro street nog geen half jaar oud top setje(Doe een goed bod prive).

Asa/Tec Velgen in zeer goede staat 17inch 205-40 7,5j half jaar oud hebben rond de 1500,- gekost(Doe een goed bod prive).
Spiegelkappen in grondverf: 35,-
Gecleande voorbumper zwart(250,-)VERKOCHT

Ook verschillende led lampen voor bocht verlichting en schijnwerpers. Ook twee koplampen te koop h4 75,-

Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
Die zijn al weg maar kan ze zo voor je laten maken
Dit is een beetje offtopic, maar zal eerst een nieuw setje achterlichten zoeken dan. Mocht ik ze hebben en nog steeds van plan zijn om ze zo donker te maken pm ik je wel. (of ben je straks niet meer op het forum?)

Succes met de verkoop, ben echt benieuwd wat er voor terug in de plaats komt! Was echt een gave polo.

Dit is een beetje offtopic, maar zal eerst een nieuw setje achterlichten zoeken dan. Mocht ik ze hebben en nog steeds van plan zijn om ze zo donker te maken pm ik je wel. (of ben je straks niet meer op het forum?)

Succes met de verkoop, ben echt benieuwd wat er voor terug in de plaats komt! Was echt een gave polo.
Laat maar weten als je die achterlichten zo zwart wil hebben.Ik blijf gewoon op het forum :grin:

Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
Ik heb wel interesse in de schroefset eventueel en ook in led lampen voor de mistlampen en dagrijverlichting.

Ik zou graag een prijs weten.

Is deze set eigenlijk wel geschikt voor een 5-deurs 1.4i ?

Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!